zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Na vacsie diery davame knoty urcene pre bezduse
Ale ak sa citis bezpecne na dusiach tak si ich vrat.Ja na dusiach sa necitim bezpecne
90kg Rider
23mm - 93/97
25mm - 90/95
28mm - 86/91
https://www.huntbikewheels.com/pages/recommended-tyre-pressures
Ťažším bajkerom je lepšie prejsť na širšie TLR plášte (25-28). Potom je možné fúkať nižšie tlaky. Osobne na 25mm fúkam 5,7 / 5,9. Na gravel bajku 40mm TLR fúkam na cestu 2,7 - 2,9.
Tak tam je ina situacia
- sada na opravu bezdusakov to neopravi (1cm dieru pri patke neutesni nic), ani som to neskusal
- lekarske rukavice mi zachranili zivot, lebo by som mal spinave ruky ako automechanik po 12h sichte
- 1 CO2 bombicka nafuka dusu na 29" kolese tak na dojazd dole kopcom po asfalte, preto vozim dve a koleso bolo nafukane akurat (v druhej este co-to zostalo)
- dusa nepomohla,po zjazde sa vydula cez dieru a praskla. Nastastie pred ranou ako z dela som tusil, ze ide do tuheho (zacalo riadne hadzat kolesom) a isiel som uz asi len 10km/h. Ked by sa to stalo niekde v zjazde, neviem neviem, aj ked sa plast nevyzul (vzdy s nim bojujem, aj ked ho vyzuvam, sedi naozaj dobre)
Takze dve bombicky su stavka na istotu, lekarske rukavice vam zachrania ruky od tmelu a ineho bordelu. Dusu treba vozit. Keby bola diera mensia a inde, urcite by pomohli knoty, ale v tomto pripade nie.
A domov ma prisiel zobrat brat na aute