Je veľka zmena prejsť z vidlce 80mm na 100mm? :lol:
26.03.2006 - 13:32:16
00
Nie, je to v pohode... ja chcem prejst z RST Gila AET (89mm zdvih) na Rock Shox J4 (125mm zdvih), takze v pohode...
26.03.2006 - 15:00:45
00
a aby som vas tu potesil mozem povedat ze ja som presiel z 80mm nejake RST na 130mm marzocchu a je to velka zmena ale ku lepsiemu..mozem len vrelo odporucit ak potrebujes ist z 80mm na 100mm tak chod neublizi ti to a bude to pohodlne
26.03.2006 - 15:33:08
00
a aby som vas tu potesil mozem povedat ze ja som presiel z 80mm nejake RST na 130mm marzocchu a je to velka zmena ale ku lepsiemu..mozem len vrelo odporucit ak potrebujes ist z 80mm na 100mm tak chod neublizi ti to a bude to pohodlne



to hayes11: Čau, po koľkých hodinách jazdy si menil olej. Myslím ten prvý. Doporučuje sa po 30h. Zaujímalo by ma či si menil, po koľkých hod. a ako vypadal ten starý.
čau
26.03.2006 - 15:47:37
00
velka zmena to asi nebude a ked bude urcite len k lepsiemu samozrejme ak nekupis nejaku z kategorie rst zoom atd
26.03.2006 - 17:07:48
00
Ked som na foxe zmenil zdvih z 80 na 100mm tak som uplne nechapal, bol to obrovsky rozdiel, uplne inac sa spravala. Ale ak hovoris o zmene celej vidlice a jazdis nejako sportovejsie, tak si urcite kup nieco s uzatvaranie, alebo bomberu s ecc.
26.03.2006 - 17:10:16
00
to GeTe:a mneil som ho po polovici sezony co moholo byt ja neviem ...kupil som ju na zaciatku prazdin a menil som ho teraz zaciatkom februara...a jazdieval som kedy sa len dalo a vzdy v nedelu to bol celodenny vylet niekde na martinske hole ale urcite som nedodrzal tu lehotu 30hodin.to je poodla mna blbost..u nasmaju chalani macochi od 2003 a menili tam olej dvakrat.....je to skoro bezudrzbove..len si po kazdom vylete utri vnutorne nohy a vonkajisie tesnenia...podla mna to staci
26.03.2006 - 19:48:25
00
... je to velka zmena ale ku lepsiemu..


zmena k lepsiemu smerom do kopca alebo z kopca? :oops:
26.03.2006 - 21:47:39
00
Je veľka zmena prejsť z vidlce 80mm na 100mm? :lol:

Veľká zmena to nie je,vo výjazde to takmer nepoznáš, v zjazdoch získaš istotu pretože sa trochu zmení uhol hlavovej trubky a vidlica bude lepšie žehliť nerovnosti vďaka 20 mm naviac.Dá sa povedať že dnes je 100 mm štandard aj v XC.Tu sa trochu prejaví výhoda vzduchových vidlíc pretože sa môžu ľahko dofúkať.
27.03.2006 - 12:37:18
00
To hayes11: Viem, že sa o to netreba veľmi starať, však to bola jedna z vecí, ktoré zavážili pri výbere. Mám AM 2. Vždy po švihu ju poutieram. Kamoš mal Rock shock a hovoril mi, že keď 1.x menil olej bol tram strašný bordel. Najprv som to ani nechcel poslať, ale keď mi to povedal, tak som ju dnes poslal do KE do Scottu. Uvidíme či to bolo na niečo dobré.
čau
29.03.2006 - 15:11:35
00
to gete:no ak mas AM2 tak to zvladnes aj doma na tom olej pomenit ono bombery su jednoduche vidlice a zvladnuto skoro vo vsetkych bikeshopoch,ja som to robil s kamosom v pivnici..za dve hodinky bol olej vymeneny v dvoch macochacha to pri jednej sme skusali este zmenu zdvihu
29.03.2006 - 15:52:46
00
to gete:no ak mas AM2 tak to zvladnes aj doma na tom olej pomenit ono bombery su jednoduche vidlice a zvladnuto skoro vo vsetkych bikeshopoch,ja som to robil s kamosom v pivnici..za dve hodinky bol olej vymeneny v dvoch macochacha to pri jednej sme skusali este zmenu zdvihu

podarilo sa to s tym zdvyhom???
29.03.2006 - 19:13:02
00
to hayes11: nikdy som to nerobil, ani nevidel, ale verím tomu, že by som na to prišiel. Ale je ešte v záruke, naviac to vymenia bezplatne, načo do toho rýpať. To až v budúcnosti.

Navyše v poslednom VELE je niečo o domácom servisovaní marz.
30.03.2006 - 17:27:47
00
keyboard_arrow_up