zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
https://www.bike-components.de/en/WTB/KOM-i23-TCS-27-5-Felge-p61011/
inak dal som tam presne dh dušu, keďže na tomto bajku mi na váhe naozaj nezáleží
hacker ja nemám peniaze na krepociny
ale treba im urobiť nejaký trpiteľský make-up
Natlačiť tam zvnútra nejaké lepidlo?
Držalo to vyše pol roka a teraz to na jednom mieste spoja knot-plášť nedrží.
Diera je veľká asi ako prst, v bočnici.
Dík.
Lebo ten knot vnútri trčí. Taká guča, asi 1cm³
Aj som skúšal naliať viac tmelu a koleso nakloniť aby to tam natieklo. Pomohlo, ale po čase sa to zas ozvalo.
Je mi ľúto vyhodiť 50€ Minion, keď dezén je ešte dobrý. Tak špekulujem.