Lokalizácia
Formulár sa odosiela
4 atmosfery je OK tlak 8)


na hrádzi pri Dunaji... nie v Javorníkoch :wink:
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 10:55:46
00
teda ad1.svejk pisal,ze jazdi XC/AM a tam by som siel minimalne do 2.25 a po 2.s tym vyrokom nesuhlasim-zrejme jazdis len po suchych,rovnych polnych cestach :roll: Samozrejme ked chces byt vzdy prvy tak ber slicky ale to by som potom investoval do chranicov :)

jasne jazdim ;)


na hrádzi pri Dunaji... nie v Javorníkoch :wink:

na kazdy maraton minulu sezonu :)
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 11:07:54
00
ak chces plast na XC/AM, ja by som skocil kuknut aj Maxxis Advatage (2.1 ci skor 2.25) :arrow: http://www.maxxis.com/products/bicycle/product_detail.asp?id=2343
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 12:41:45
00
no tie som tiez kukal ale nepaci sa mi ich dezen
neviete kde sa daju zohnat plaste maxxis?
kaktusaci ich sice maju v cenniku ale oni vela veci s cenniku nemavaju
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 12:45:00
00
kaktusaci maxxisy maju, uz som ocumoval, idem kupovat asi daco...maju kevlarove Ignitory, aj klasicke, Advantage tiez, Flyweight tak isto...proste skoro vsetky
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 12:47:22
00
okej diki
asi tam zabehnem
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 12:49:21
00
To isté ako Ignitor je Author Mobster. Ešte by som povedal za menej peňazí viac muziky.
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 13:17:56
00
Nedá mi nezapojiť sa v rámci fúkania do debaty. Pod 3,5 baru by som na bike ani nenasadol a to bez ohľadu na to či mám pod ricu celopéro alebo kostitras. To "nepohodlie" na nabombovaných plášťoch kompenzujem radšej technikou jazdy.
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 13:33:28
00
Ako hovorí dutchman vzorka na tom Ignitore zmizla veľmi rýchlo a ja som na nich potom chytal strašne veľa defektov. Keď som ich zamenil za Nobby Nic/Vapor tak už asi rok ani jeden defekt(!).
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 13:36:00
00

4 atmosfery? :o šak to je 80psi. to ti musia zuby drkotať.

4 Bar - 58 PSI
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 13:43:39
00
To "nepohodlie" na nabombovaných plášťoch kompenzujem radšej technikou jazdy....

... pripadne odporucam "odfuknut" co-to z tlmicov a komfort je spat

ja teda nie som vyvojar pneu, ale sedliackym rozumom, ked mi vyrobca odporuci tlak 3,0-3,5 ( pri 4,5 max) tak predpokladam, ze tu gumu tak dimenzoval uz vo vyrobe, aby to odporucanie aj sedelo, tzn. pri odporucenom tlaku budu "idealne" jazdne vlastnosti a kedze su to gumy do terenu, tak asi to nebude platit pre asfalt... :roll:

tazko mi je predstavit, ze pri tlaku 1,0 - 2,0 to bude "lepsie", jedine ze maksie
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 13:51:07
00
neda mi nezapojit sa, jazdil som ten plast...prvy a posledny raz
svejk dufam ze si si vedomy toho, ze v blate je ignitor nepouzitelny, ci uz v zjazde alebo v stupani
nie je na nom nic na povsimnutie, mozno tak jeho pohodlie pri nizsom tlaku, insie nic...a ako ti uz predo mnou napisali, ak chces aby si sa nenarobil ako kon, musi byt natlakovany
takze suma sumarum, kup si radsej nobbyho :)
ale az by si ho chcel predsalen vyskusat, mohol by som ti ten plast za symbolicku cenu dat :lol: (sam sa este cudujem, ze som ho nezahodil)
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 14:03:01
00
heh, ja mam tie kevlarove Ignitory - ako pisali ostatni - blaaatko - eee - zasadny nepriatel - kamosovi sa Racing Ralph akoby sam cistil a mne ten moj len lepil, lepil a lepil - bola to paradna vrstva - heh, a ta tarcha.. no neviem, ci by som teraz radsej neposetrila.. a na tych krasne rozbitych cestickach od lesakov - troska zaprsi a hned je sranda.. ale proti gustu..
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 14:16:06
00
Ja som kupoval Maxxisy v Kaktuse a predavac mi odporucil kombinaciu Ignitor vpredu / Dynomite vzadu. Predtym som mal plaste od Specialized a kazdu chvilu som mal defekt. Po vymene za Maxxis zatial ziadny. :)
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 14:17:40
00
... pripadne odporucam "odfuknut" co-to z tlmicov a komfort je spat

ja teda nie som vyvojar pneu, ale sedliackym rozumom, ked mi vyrobca odporuci tlak 3,0-3,5 ( pri 4,5 max) tak predpokladam, ze tu gumu tak dimenzoval uz vo vyrobe, aby to odporucanie aj sedelo, tzn. pri odporucenom tlaku budu "idealne" jazdne vlastnosti a kedze su to gumy do terenu, tak asi to nebude platit pre asfalt... :roll:

tazko mi je predstavit, ze pri tlaku 1,0 - 2,0 to bude "lepsie", jedine ze maksie

Pri tlaku 2 bary vyzujem v zákrute plášť alebo ma to bude voziť hore dole po chotári. hehe
Ja som vždy vedel, že Dudo nie je len taký hocijaký kanónista ale šikovný praktik. hehe
Zobraziť komentár 25.03.2008 - 14:18:06
00
keyboard_arrow_up