zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
tiez mi prisiel - staci doniest na postu a poslat ?
alebo si daval aj nejaky "sprievodny list" ?
treba to podlepit niecim, ja som to vtedy podlepil len takou tou malou zaplatou na dusu lebo som ine nemal a vydrzalo to akurat taky tlak, ze som nesiel na rafiku
kazdopadne domov ma to doviezlo (cez 20km po asfalte)
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/lepenie-a-tmely/park-tool-lepenie-tire-boot-samolepiace-zaplaty-na-plaste-sada.html
Park Tool PT-TB-2 samolepiace záplaty na defekt, sada
5,59 €
MOC 6,20 €https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/lepenie-a-tmely/park-tool-lepenie-tire-boot-samolepiace-zaplaty-na-plaste-sada.html
presne to odvtedy vozim stale zo sebou
Park Tool PT-TB-2 samolepiace záplaty na defekt, sada
5,59 €
MOC 6,20 €