Už som tu niekde písal, že x king protection som pri prvom vyjazde zlomil kord pätky (určite nie mojou vinou), nedalo sa na tom jazdit, poslal som ho na reklamáciu , vyreklamovali ho.
Vzal som vittorie barzo, tie sú bez problému. No v ten istý čas ako som nahadzoval x king som nahodil dozadu race king. Bol celkom v pohode, trochu strácal tlak - nie veľa. No pri ráfku to bolo vždy mokré. Teraz cca dva týždne dozadu pred výjazdom bol bez tlaku. Dofúkal som a šiel na výjazd - bola to veru chyba. Cca každých 40 minút som to dofukoval - permanentne začal strácať tlak. Išiel som na výjazd s prevýšením cez 1000m a nechcel som to zabaliť. Zjazd na ktorý som sa najviac tešil mal trvať do tých 25 minut. No trval skoro hodinu. Vihorlat som zjazdil na ráfku. Plašt sa skoro rozpadol pri skúške v mláke som zistil že začal fučať cez bočnice. No a to mal cca 1500km, dezén cca 50% , ale bočnice zničené. Nejazdím nič extrémne.
Tým pádom pre mňa Conti najbližšiu dobu určite nie.
Nahodil som ONZU čo som kúpil v akcíí a tá drží parádne. Nepresakuje, tlak stráca minimálne a okolo ráfikov nič nie je vidieť.
EDIT: ešte k tomu výjazdu, nakoniec som nahodil dušu, lebo ma čakalo cca 20km domov po asfalte. No a samozrejme, že hneď defekt. Určite bol plašť plný trňov a podobne. Ale kontrolovať plašť pred nahodením
duše keď je celý od tmelu nie je veľmi komfortné
No i tak na bezdušový systém nedám dopustiť. Ale ked sa to začne srať tak ti nepomôže ani knôt ani co2 a nakoniec ani duša. Domov po mňa prišlo auto.