Tak som si myslel, ze GX Eagle ukonci moje trapenie. Ani houbi.
Zladit
prehadzovacku mi trvalo asi hodinu, nez konecne fungovali vsetky prevody, pri Shimane som bol za par minut hotovy.
Ta odmerka na nastavenie b-screw je na dve veci, ked som to podla toho nastavil,
retaz na velke kolecko zapadnut nechcela.
Pnutie na lanku tiez radost, bud poriadne nesiel jeden alebo druhy smer, prip. sa uplne rozbil nejaky prevod a len cvakal.
Samozrejme ze pri kazdej zmene na pnuti lanka mi to uplne rozhadzalo najlahsi prevod a bolo treba upravit aj b-screw.
Ked sa mi to konecne podarilo zladit, prisiel cas na kratky test v okoli domu.
Do 25-30km/h vsetko fajn, tichucke, radilo na pana.
Uz som myslel, ze moje trapenie sa skoncilo, ze som spaseny a ze raz a znova mam plne funkcny, tichucky bike.
No, myslel... ked som to vydupal nad cca 40km/h ( GPS hlasi max. 48km/h ), bola to hroza des.
Pukalo to tak, ze som mal pocit, ze sa to cele rozpadne a zas si dokalicim moju fyzicku schranku.
Najlahsie prevody sa zdaju byt bezproblemove, stredne-tazsie, kym sa do toho clovek moc neoprie, tiez.
Ale ked som sa do toho oprel, cista sodoma gomora, to som nechtene asi pol ulice zobudil.
Takze saga pokracuje a ja mozem zistovat, co je zas ku*va zle.
Nejake napady?