Pán Kubica má odomňa palec hore za bleskové vybavenie reklamácie tachometra KLS na ktorom sa mi nejako uvoľnil kontakt káblika možno aj mojim zavinením. Prišiel som tam z malou dušičkou že ma pošlú niekam ale ani som nestihol dovysvetľovať problém predavačovi p. Kubica ktorý náš rozhovor započul prišiel a bez mihnutia oka predo mňa položil krabičku z novým tachometrom so slovami nech sa páči. Až som stratil reč že či to vážne takto? :-o Vybavil ma ako Pán. :-)
Ďakujem.
09.10.2015 - 03:12:10
08
Skôr by sa hodilo poďakovať Kellysu, že neotáľajú s vybavovaním reklamácií, a preto môže predajca urobiť presne toto.
09.10.2015 - 10:24:03
01
Povedal by som, ze je to obojstranne - Kubica by to nemohol bez Kellysu, ale zaroven aj Kubica k tomu musi pristupovat tak, ze mu na zakaznikoch aspon trochu zalezi a nie ze ako sa z toho vykrutit.
09.10.2015 - 11:10:43
00
U Kubicu som kupoval už v minulosti. Vyriešenie reklamácie bez problémov a rýchlo. Včera som u nich opäť kúpil ďalší bike. Tentoraz som šiel do elektrobiku Haibike Sduro Fullnine RC. Môžem iba s radosťou skonštatovať, že kupovať u tohto predajcu je radosť a istota zároveň. Komunikácia, ochota a v neposlednom rade cena nemá žiadne negatívum. Znie to možno ako reklama, ale je to v skutočnosti konštatovanie a vďaka za poctivých, príjemných ľudí v Kubicasport. Držím palce a ešte raz ďakujem. Gabriel z Košíc.
21.10.2015 - 19:07:19
00
Moje reklamacie boli tiez vybavene k spokojnosti... gajbike uz ale.nekupim:)
21.10.2015 - 19:13:06
05
Ponuka prace
PREDAJCA – PREDAJ BICYKLOV A LYŽÍ
Miesto práce: Kubicašport, Pri celulózke 8710/47, Žilina
Pomer: TPP
Termín nástupu: ASAP, dohodou
Popis pracovnej pozície
Predajca v športovom obchode, kde Vašou úlohou bude
- aktívny predaj bicyklov, lyží, dielov a doplnkov
- uvítať a sprevádzať zákazníka pri výbere bicyklov (v zimnom období lyží)
- objednávanie, kontrolovanie a vystavovanie tovaru
- spolupráca s ostatnými oddeleniami a kolegami
- práca s pokladňou a PC
- inventúra tovaru
- udržiavanie poriadku v predajni
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu zašlite prosím životopis s fotografiou, motivačný list a do predmetu svojej správy uveďte prosím „PREDAJCA“ na adresu:
martin.kubica@kubicasport.eu
04.01.2016 - 17:49:12
00
Co sa tyka ponuky webstranok maju aj veci ktore sa inde nedaju zohnat, rozne drobnosti, co je super. Inak som s nimi spokojny, pre mna je to jednotka v Ziline.
08.03.2016 - 08:15:10
00
U mňa tiež palec hore. Reklamoval som nefunkčný display. Do 1 týždňa bol nový. Z Nemecka. :)
24.09.2016 - 13:43:41
00
Ja mám zase s nimi len jednu skúsenosť a to veľmi zlú. Už by som u nich nikdy nenakupoval. Len malý záujem niečo riešiť a pritom išlo o ich chybu. Dnes ma dorazili s tým, keď som sa po vyše 2 týždňoch pýtal na zaslanie peňazí za vrátený tovar, tak mi povedali, že som im nedal číslo účtu a oni peniaze za vrátený tovar na adresu neposielajú. To som nevedel, ale oni moje kontaktné údaje majú a keď im prišiel tovar naspäť, tak ma mali kontaktovať. Ja nie som veštec ani pánboh, aby som vedel aký majú systém práce. Ubehlo vyše mesiaca od pokusu realizácie nákupu a stále to nie je doriešené. Ani tovar, ani peniaze, niekoľko telefonátov a zabitého času.
29.09.2016 - 12:32:29
00
A ty, vešteckú guľu vôbec nepoužívaš? Ak nie, tak čo najskôr si ju zožeň v predajni sklo - porcelán.
29.09.2016 - 14:32:08
00
rado74: Ked vracias tovat treba pozret obchodne podmienky, tam je postup. Peniaze na adresu fakt nikto neposiela.
30.09.2016 - 08:08:48
00
rado74 napísal:
Ja mám zase s nimi len jednu skúsenosť a to veľmi zlú. Už by som u nich nikdy nenakupoval. Len malý záujem niečo riešiť a pritom išlo o ich chybu. Dnes ma dorazili s tým, keď som sa po vyše 2 týždňoch pýtal na zaslanie peňazí za vrátený tovar, tak mi povedali, že som im nedal číslo účtu a oni peniaze za vrátený tovar na adresu neposielajú. To som nevedel, ale oni moje kontaktné údaje majú a keď im prišiel tovar naspäť, tak ma mali kontaktovať. Ja nie som veštec ani pánboh, aby som vedel aký majú systém práce. Ubehlo vyše mesiaca od pokusu realizácie nákupu a stále to nie je doriešené. Ani tovar, ani peniaze, niekoľko telefonátov a zabitého času.


chyba je proste na tvojej strane :P takže sa tu nepajeď ;)
30.09.2016 - 08:51:43
00
Po dlhšej dobe som znova objednával nejaké veci tatkovi na krosový bajk. Trocha ma prekvapilo, že som sa na novej stránke nevedel prihlásiť na svoje staré konto.

Inak ale veľká spokojnosť, objednával som 10.7. večer a 12.7. mi už ráno volal kuriér z DHL. To som bol tiež milo prekvapený. Keďže som nebol doma, tak mi kurér po telefonickej dohode nechal zásielku v potravinách v dedine, ktoré slúžia ako ich výdajné miesto :y:
12.07.2017 - 16:11:08
00
zatial s tymto obchodom po prvom nakupe velka spokojnost, bicykel mali ako jedni z mala na sklade v mojej velkosti, a pri objednavke v stvrtok na obed som ho v piatok rano uz mal doma.

A to boli este ochotni poskytnut mi zlavu ked som sa na nu spytal, vyssiu ako ponukli ine obchody. Za mna :y:
27.08.2018 - 11:00:49
00
Zdar,kedze je noc a zajtra nedela,Viete niekto ci kubica dorucuje bicykle aj mimo Slovenska a Ceskej republiky?Dakujem
17.02.2019 - 00:25:32
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Horské)
keyboard_arrow_up