Príbeh s mojím bajkom je u konca. Tak hlavné body:
12. Júna sa zlomil Exceed CF SLX. reklamácia uznaná. rovnaký
rám som nechcel, takže ponúkli CF SL alebo starý Lux (pre kompatibilitu s komponentami) + doplatok za
tlmič a lockout
26. Júna objednaný dohodnutý rám Lux v modrej farbe. Odvtedy sa termín odoslania vždy posúval z týždňa na týždeň atď
20. Júla už došla trpezlivosť, volám Canyon hotline do Nemecka, zisťujú, že rám v objednanej farbe nemajú (diki Broňa, mesiac v pečku. Vedieť to, tak tam volám oveľa skôr)
23. Júla objednaný rám v inej farbe
10. Augusta odoslaný starý
bajk do CanyonCZ (už tam mali nový rám aj tlmič)
17. Augusta sa teda pýtam, či majú bajk (podľa trackovania dorazil v Pondelok 13.) a oni že nie, žiaden bajk im nedošiel. Kuriér ho dodal na zlú adresu a nikoho to týždeň netrápilo, že môj bajk je nezvestný. Našli ho potom v nejakej inej cyklopredajni ...
24. August kedže žiadne správy, pýtam sa kedy mi pošlú bajk. Vraj nemajú lockout a museli objednať extra v CZ, lebo v DE nebol na sklade ... nerobím si srandu
Peniaze zaň som im posielal este v Júni
28. August bajk preskladaný, hotový, pripravený na odoslanie.
29. August kurier odmietol prebrat velku krabicu v ktorej som bajk posielal tam (mam XL ram, do inych sa nevosiel iba do krabice z eBajku)
30. August prebalili mi to do bikeguard krabice a odoslali
3. September "nový" bajk dodaný, kto chce vidieť foto tak v profile
Dúfam, že nikto z vás nebude mať toľko smoly ako ja a ponaučenie pre ostatných?
Nepíšú oni sami od seba, respektíve neviete stav svojej objednavky? Píšte vy im, volajte, pýtajte sa ... lebo keď to necháte iba na "no však oni na tom asi robia, nebudem ich stresovať, počkám" môže niekedy zbytočne predlžovať vybavenie vašej reklamácie. Koniec príbehu