zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Knot som si tiez raz dopredu pripravil do vidlicky, bola to chyba, ked ho trebalo uz akokeby vyschol a zalepil sa do vidlicky a nechcel pustit.
Edit: drzi na mieste a drzi aj tlak. Podla navodu by sa mali konce skratit, na mieste pri foteni som nemal nic cim by to slo.
Ja som si na skratenie knotov pribalil k lepeniu kusok z cepielky zo zalamovacieho nozika.nic to nevazi a knot skratis bez problemov
Po nepríjemnej skúsenosti vozím dve. Už sa mi však raz stalo, že i dve boli málo. Na celodenky radšej pribalím aj pumpu. (1. defekt - poškodená bočnica na bezdušáku. 2. defekt má dierka v duši. Bez prifúknutia duše sa nedá v teréne nájsť.)