zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
http://www.joes-no-flats.com/Products/598/Joe%27s-Super-Sealant
Dnes to už bolo o hodne lepšie, tlak klesol, ale len z 2,5 na 1,8. Tak to je hádam na správnej ceste. Ďakujem za rady
Ja dávam na HR2 vzadu 1,8, vážim cca 90 kg vpredu na DHF fúkam na 1,5. Dalo by sa trochu aj nižšie možno tak o 0,2 ale takto som si zvykol a celkom mi to sedí
Dvenohy, od víkendu už nebol čas na jazdu, tak len každý večer skontrolujem a dofukam. Nasledne premiesam mlieko a pootacam kolesa. Zajtra plánujem výjazd hneď ráno, tak uvidím. A vážim 110kg, tak tam asi nechám 2,5 v oboch. Aspoň zatiaľ, kým vzduch uniká. Potom uvidím.