MIMOCHODOM!!!
Toto sa netýka nábojov s priemyslovými ložiskami:
Veľa ľudí rýchloupínacie náboje od nova nenastavuje a na
bicykli ich stiahne pomerne veľkou silou. Samozrejme, že majú skrátenú životnosť. Viete aké obrovské tlaky pôsobia na ložiská (misky, guľôčky a kužele) a ešte na ňom nesedíte? Mal som kamoša, čo menil XTRkové náboje každú chvíľu a nadával, čo je to za šmejd. Ale keď som videl ako "RVE" rýchloupínak, tak som si len vzdychol... Chudáčik náboj.
Ložisko nastavte s vôľou. Kužeľe však zakontrujte dobre, aby sa nepovolili, ale s citom - pozor na závit. Nasadte koleso do rámu (vidlice) a tiež s citom utiahnite rýchloupínak. (mne sa ešte nikdy nestalo, že by sa aj zľahka upnutý
rýchloupínak niekedy povolil, či vypadlo koleso).
Pri postupnom pretáčaní kolesa, skúste kývať kolesom do strán. Ak cítite pri určitom pootočení vôľu, tak rýchloupínak stiahnite o niečo viac a znovu vyskúšajte postupne po celom obvode. Ak už vôľa nieje, máte vyhrané. Ak je niekde vôľa aj po silnom dotiahnutí rýchloupináka, celý postup opakujte odznova. Sami potom zistíte akú vôľu treba nechať pred upnutím kolesa do rámu (vidlice).