IDVert3X : no ja som to pisal uz davno, aj som vysvetloval, ze s urcitym typom ludi na
ebiku problem nemam, ale vysmiali ma.
dotm : stale si nepochopil pointu (inak ano, vela ludi vsade je problem). Tak skusim este inak .. abstrahujme od lokalit, ktore su na periferii mesta. Hlbsie do lesa, terenom a dalej sa nikdy nedostalo moc vela ludi, pretoze na to potrebujes obetovat cas a usilie, aby si nabral dostatok schopnosti a kondicie sa tam dostat. Cize tam sa nedostal hocikto a prevazna vacsina ludi, ktori bola ochotna vydat toto usilie, sa urcitym sposobom chova a prejavuje. Motor toto eliminuje , cim do tych miest dostanes kazdeho, kto ma na to peniaze (alebo si to pozicia). Cim dostanes podstatne hlbsie do lesa vacsie percento ludi, ktori si nevazia vobec nic, pretoze na to nepotrebuju nic vynalozit (okrem penazi). Cize doslova si kupia nieco, co doteraz nemohli. A to je to co popisuje IDVert3X . To iste percento arogancie a dokazovania si niecoho, co clovek vidi v klasickej auto doprave sa teraz dostane tam, kde to doteraz nebolo mozne.
Co sa tyka tvojho argumentu, tak nemas pravdu,
bicykle v lese boli oddavna, a co si ja pamatam, problem s tym
turisti nemali. Turisti maju hlavne problem (vyjma exponovanych lokalit, kde je vela ludi) a aroganciou a neohladuplnostou. Takze ak nahradis vetu "prve bicykle" "prve AM/EN bicykle na to urcene", dalo by sa uz aj suhlasit
.. az teda na to, ze teraz je ten problem aj smerom do kopca. Co je inak dost problem. A nielen pre pesiakov.
Nic z toho by nebol problem, ak by tie motory naozaj splnali 250w limit. Ale nesplnaju, tie motory su daleko cez 250w, len legislativa je taka, ze staci dat na motor stitok 250w je vybavene. Realne tie ofiko 250w maju hodne cez 500w. Ale to som uz niekde pisal. S 250w max. na motore by bezkondicni jazdci na masivnych tucnobajkoch neboli vobec problem hore kopcom