s tou pevnosťou je to relatívne..ide o plno iných "vecí" mechanické vlastnosti, možnosť zvárania resp. spájkovania..čím čo ako čo sa pritom deje (vnútorné praskliny po zváraní...znižujú sa prítomnosťou niklu - columbus trubky)..ešte aj tá najbežnejšia konštrukčná oceľ 11 500ka má 10x vyššiu pevnosť v ťahu ako hliník...chem zloženie chromoly či CrMo je úplne rovnaké ako reynolds odlišná pevnosť v ťahu sa dosahuje tepelným spracovaním aj 4130 pri kalení a temperovaní pri určitej teplote môže mať pevnosť v ťahu cca 1500 MPa napr. reynolds 725 má cca 1000 - 1300..
14.03.2019 - 21:59:23
Sak to
Okrem toho na ocelovych bajkoch s ocelovou vidlou jazdia z pariza do tokya. Tam na gramy nepozeraju
14.03.2019 - 22:07:10
Ešte raz vďaka za všetky odpovede. Nakoniec zoberiem ten Kellys. Už sa neviem dočkať!
14.03.2019 - 22:15:16
Goozoon napísal:
Sak to
Okrem toho na ocelovych bajkoch s ocelovou vidlou jazdia z pariza do tokya. Tam na gramy nepozeraju


To iba tu na fóre je to samý 65 kilovy pretekár s ambíciami na TdF, tí potrebujú kartónové ľahké bajky :lol:
14.03.2019 - 22:28:55
Hehe
Asi tak.

Soot - dobry vyber. Ktory model nakoniec?
14.03.2019 - 22:41:20
Soot 30, drahší model by bol zbytočný, radšej nechám priestor pre zlepšenie :))
14.03.2019 - 22:42:59
blackman napísal:
To iba tu na fóre je to samý 65 kilovy pretekár s ambíciami na TdF, tí potrebujú kartónové ľahké bajky :lol:

ja som strojár mne tá oceľ vonia...ale nič proti karbónu samozrejme práveže by mi jeho váha na ceste pomohla :)
14.03.2019 - 22:46:54
Ja tiež idem do Kellys len ešte sa rozhodujem medzi 30 alebo 50.
50 je už na hrane rozpočtu tak neviem 🙈čo mám spraviť ...
14.03.2019 - 22:58:18
50/34 vpredu a 32 vzadu. Uvidis ako ti to pojde. Ja som si aj na cestak dal 34 dozadu (vpredu mam 50/34 tiez)

Na graveli mam 40 vpredu a 10-42 vzadu. Ide to lahsie do kopcekA
14.03.2019 - 23:59:33
Mám 34 vpredu 32 vzadu a pri mojej nadváhe kralovku som dal 🤷🏼‍♂️😎
15.03.2019 - 08:23:30
Mattoo88... aaaaaaa to mi robíte naschvál... ja ho chceeeeeeeem... pomooooooc



čím ďalej, tým viac sa mi začína kombinácia 2x8 pozdávať... teda predpokladám správne, že takáto retiazka by mala vydržať viac ako 2x11 retiazka...

--- === as mad sa possible === ---

15.03.2019 - 08:39:48
Canyon Inflite CF SL 7.0 2019

Prílohy:

F518F68B-BCF6-4918-B052-FB739251BE2D.jpeg
F518F68B-BCF6-4918-B052-FB739251BE2D.jpeg 1.04 MiB 445

51A6A2C6-B136-470A-8616-29C02AF2A98F.jpeg
51A6A2C6-B136-470A-8616-29C02AF2A98F.jpeg 755.38 KiB 432

1C4BEFED-7E5C-4A42-ACC7-CE53C565D329.jpeg
1C4BEFED-7E5C-4A42-ACC7-CE53C565D329.jpeg 469.68 KiB 438

B23F4AD7-2A82-4AF9-8CFA-2AB821ACC2DB.jpeg
B23F4AD7-2A82-4AF9-8CFA-2AB821ACC2DB.jpeg 882.95 KiB 493

15.03.2019 - 08:45:45
bandaliro napísal:
ja som strojár mne tá oceľ vonia...ale nič proti karbónu samozrejme práveže by mi jeho váha na ceste pomohla :)

91 kg😜
15.03.2019 - 09:14:20
Goozoon napísal:
50/34 vpredu a 32 vzadu. Uvidis ako ti to pojde. Ja som si aj na cestak dal 34 dozadu (vpredu mam 50/34 tiez)

Na graveli mam 40 vpredu a 10-42 vzadu. Ide to lahsie do kopcekA

Cestak 52/36 11-32
Cyklocross 40 11-36
Zatiaľ všetky stúpania vrátane dlhých alpských ?
15.03.2019 - 09:16:59
Ja chcem ísť do Kellys SOOT 50,alebo do scoot 30.
Teraz mám na pôvodnom byciklu krosovom 🚴🏻‍♂️
SUNTOUR XCC-318 48-38-28
Kazeta:SHIMANO HG-50-9 11-32
Budem to v pohode nebude tam veľký prevodový rozdiel ?
Ďakujem
15.03.2019 - 09:19:14