zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
aky mate nazor na:
https://www.bike-components.de/en/e-thirteen/Tire-Plasma-p50564/universal-500-ml-o100274/
https://www.bike-components.de/en/bc-basic/Tubelessventile-2-Stueck-p52470/black-44-mm-o202247/
https://www.bike-components.de/en/bc-basic/Adhesive-Tubeless-Rim-Tape-p55090/
bude to fungovat ak mam 29mm vnutornu sirku a paska je 27mm?
skusali ste niekto e13 tmel?
necham ich do zajtra - som zvedavy ako to drzi tlak bez mlieka a potom si dam repete
EDIT: tlak drzali bez mlieka aj po 24h. po sfuknuti patky neodskocili ( na novatecoch mi odskocili vzdy) takze stacilo naliat mlieko cez ventil a znovu nafukat. hotovo
Sfuknut zavesene, mlieko naliat cez ventil. Tak sa clovek vyhne dost vela problemom