zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Už keď som to mal tak som to pozoroval čo to robí 😆 ale už došiel joes tak môžem prezúvať 😀 inak dík za upozornenie abych to tam nelial
Taky humbuk okolo toho bol a je to dobre tak akurat do smetiaka...
Ten plast si mal aj nahodeny? Ci len tak ako vo videu, naliate a niekde odlozene.
https://bikerumor.com/2018/09/07/finish-line-tubeless-tire-sealant-check-in-still-liquid-but-lifetime-claim-dries-up/ každá recenzia skončila tak že to zoželatínovalo na modro
Máte niekto reálnu skúsenosť s týmto?:
https://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Bicycle-Tube-Tires-Bike-Inner-Tires-Mountain-Bike-MTB-Tires-Cycling-Inner-Rubber-Tube/32795441106.html
Ja nie, ale .. http://www.scottmtb.cz/news/duse-foss-otestovany!!!-nefunguji!!!-2075/
Termoplastove duse , rep. ich klon (Panaracer) som vozil, tie boli 100g, vyhoda odolnost na svoju vahu celkom fajn,valivy odpor vyrazne mensi, ale drahe, tazko sa lepia, vytrhavali sa casom ventilceky. Tieto Fossky su tazsie, asi o nieco odolnejsie,ale ked uz tak skus latexove Geaxy (Vittoria). Tie sa myslim dali lepit normalnymi zaplatami, valivy odpor aj pocitovo ako keby si duse nemal, nevyhoda, dofukujes kazdy druhy den. A potom su citlive na svetlo, teplo, prelezaniny .. robi ich Michelin, ale tie mi casto zahadne sfukovali znicoho nic. Pokial vela defektis na trnoch, pripadne obcas seknes dusu, tak je lepsie prerobit na bezdusu a vozit nahradne duse pre pripad problemov. Inak ten princip tychto dusi je v tom, ze ked sa ti zabodne do toho nieco ale nevytrhne, tak to ako tak tesni, ale musis mat ventilcek dobre utiahnuty maticou, inak sa to posunie pri brzdenia nepomoze nic. Ale rovnaky/podobny efekt som svojho casu dosahoval na schwalbe dusiach ultralight, co v sebe mali plno kriedy alebo coho. Trne sfukovali pomalsie, raz dokonca vobec nesfukoval , zistil som az po vymene plasta
uvidim zajtra rano, nafukal som zas... zatial dik
uvidim zajtra rano, nafukal som zas... zatial dik
ja mám papierové renegate griptom 2blis a nič nesfuklo ani nepresakovalo
zihadlo 5 Renegade ze su papier? Na zaklade hmotnosti to ta nevyzera.