zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Si si isty, ze su tubeless ready? Lebo podla vzoru bocnic to nie je Protection verzia.
Mam pouzit tubeless ventil s konusovou zakladnou, alebo mozem aj s plochou zakladnou? Bude drzat aj plochy, alebo musim pouzit konusovy, ako odporuca vyrobca???
Idem prerobit tieto kolesa, tam sa odporuca konusovy ventil (Schwalbe):
https://www.fulcrumwheels.com/en/technologies/road-bike-wheels-technologies/2-way-fit-ready-road
Ale vsak ten ventil je len 40mm:
https://www.spoke-store.sk/schwalbe-tubeless-valve/
Kdezto mne by viac sa hodil 55mm dlhy ventil, napr. tento:
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse/ventily/mavic-ust-ventilok-57-mm.html
Dik za info, radu!
Mas tam aj konusovu redukciu.Pripadne ak chces pouzit kratky ventil a toto https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse/ventily/continental-nastavce-na-galuskovy-ventil-40-mm-2-ks-model-2018.html
Continental nadstavce na galuskový ventil 40 mm, 2 ks
13,39 €
MOC 14,89 €Mam pouzit tubeless ventil s konusovou zakladnou, alebo mozem aj s plochou zakladnou? Bude drzat aj plochy, alebo musim pouzit konusovy, ako odporuca vyrobca???
Idem prerobit tieto kolesa, tam sa odporuca konusovy ventil (Schwalbe):
https://www.fulcrumwheels.com/en/technologies/road-bike-wheels-technologies/2-way-fit-ready-road
Ale vsak ten ventil je len 40mm:
https://www.spoke-store.sk/schwalbe-tubeless-valve/
Kdezto mne by viac sa hodil 55mm dlhy ventil, napr. tento:
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse/ventily/mavic-ust-ventilok-57-mm.html
Dik za info, radu!
Mal som ventily s plochou zakladnou a nebolo to dobre. Nech som robil co som robil, tak to okolo nich stale fucalo, a pritom sedel na rafik ako "rit na serbel" Dal som obycajne Joes konusove a bolo po probleme.
Dofukovat kazde 2-3 dni mi pri tubeless pride akceptovatelne, ked mas dobru pumpu je to minutka. Dolezite ci to vydrzi cely den. Na mirkootvory sa mi zda vhodny skor penovy tmel napr. cafe late, ktore sa lahsie dostane k bocnici. Mozno skor vysycha ako ine, treba dolievat. Otazka ci je dobry pri vacsich dierach, pri vacsich si myslim ze ale ziadny tmel nepomoze a treba vopchat knot, napr. Sahmurai. Taketo mikropresakovanie je uplne bezne pri liteskin/odlahcenych/nie tubeless ready plastoch, moze trvat par vyjazdov kym sa vsetko zalepi a plast nakoniec aj tak skonci zvnutra oblepeny mliekom, cize je otazne ci nebrat rovno tubeless ready plaste. Pri tubeless ready plastoch by som cakal skor individualne kde-tu dierky.
Mam pouzit tubeless ventil s konusovou zakladnou, alebo mozem aj s plochou zakladnou? Bude drzat aj plochy, alebo musim pouzit konusovy, ako odporuca vyrobca???
Idem prerobit tieto kolesa, tam sa odporuca konusovy ventil (Schwalbe):
https://www.fulcrumwheels.com/en/technologies/road-bike-wheels-technologies/2-way-fit-ready-road
Ale vsak ten ventil je len 40mm:
https://www.spoke-store.sk/schwalbe-tubeless-valve/
Kdezto mne by viac sa hodil 55mm dlhy ventil, napr. tento:
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/duse/ventily/mavic-ust-ventilok-57-mm.html
Dik za info, radu!
Konus mi pride spolahlivejsi aj ked drzat mozu aj ploche samozrejme. Niekedy treba ventilkom tocit aby sa lahsie dostal do rafiku, s konusom je to lahsie. Mne sa osvedcili tieto https://www.spoke-store.sk/american-classic-tubeless-valve/, su konicke, gumene diely ochrania aj karbonovy rafik a je mozne ich natesno dotiahnut. Pri plochom mi pride ze to ovela viac musi utesnit mlieko. Zaroven moze viac mlieka natiect dovnutra rafiku.
Z polky krasnanskeho smerom hore na cervenu. Tusim Tri duby su to.