Vážení, ja tu nerozvijam teóriu. Ja som napísal, že po 1-2rokoch čo je aku v aute sú (tiež vymenené) kontakty skorodované, a "kostra" (mínusový kábel) je medený "plochý drôt a je celá zelená a drobí sa to zelené pod rukami. A na viacerých autách som to videl aj menil. Tu si zjavne moja prax odporuje s vašou teóriou.
Moja teória hovorí, že destilovaná voda (H2O aj para) nieje korozívna. Korozívne sú soli v H2O v prípade aku to bude soľ kyseliny sírovej. Na chémii som nedával moc pozor, ale viem, že rôzne koncentrácie kyslíka. sírovej majú rôzne vlastnosti. Neviem presne ale v určitej koncentrácií je h2so4 nekorozivna so železom a neviem čím a v inej koncentrácií je naopak silne korozívna.
A prax hovorí, že akumulátor sa počas jazdy zahrieva, jednak od motora, druhak reakciami, ktoré v ňom prebiehajú.
Bezudržbové aku? Kontrolou a doplnením elektrolytu v (aj bezúdržbovom) akumulátore sa predlžuje jeho životnosť. Otvory sú pod nálepkou ? pri nabíjaní aku ich mám vždy otvorené
Ale to len na okraj, pretože
ebike nemá kyselinu v aku