Tak samozrejme nejaké húpanie keď sa postavím do pedálov tam bolo vždy, keďže to nemá lock a ani viac polôh. Skúšal som teda rôzne tlaky, na tých 95 psi to bolo fajn, no ako som písal, zas je to tvrdšie a je to už na také skákanie viac, nie na bežné jazdenie. Ale aj trochu to húpe aj v sedleaj keď mám kompresiu na max, ale tak zas nie jo to až tak hrozné aby sa to nedalo, aj keď predtým čo som mal Fox s lockom tak som to do kopca používal a tu mi to trochu chýba, či už celkové zamknutie, alebo aspoň väčšie pritvrdenie. Kompresia to rieši len čiastočne :) Neviem teda koľko spacerov je v tej Pike a zas nie som nejaká mušia váha...Viem že väčšina bikerov riešila skôr pridávanie, riešil niekto aj uberanie spacerov a pri akej hmotnosti jazdca?
11.04.2019 - 15:01:36
00
a čo sa ti nebodaj nechce skákať či čo :?: Či aké máš plány? Tevieš kolko máš vo vidlici spacerov-tokenov? ak si tam nič nedával tak ich máš 0 resp ja som mal od výroby 0 ročník 2015 ale. Mám tiež 90kg a mal som tam 2 tokeny na 75psi. Spravny AMEnak nerieši pohupovanie vidlice má ju odomknutu:)


Naposledy upravil double dňa 11.04.2019 - 15:25:19, celkovo upravené 1 krát.

11.04.2019 - 15:13:43
00
No ja sa skákať len učím, aj keď zo mňa už asi nikdy nejaký veľký skokan nebude :) a neviem či tam sí nejaké tokeny od výroby, alebo nie, no predpokladám, že asi áno, ale ja sa v tom fakt nevyznám. Ty mi píšeš že nie, zas kamoš mi raz písal, že do každej vidlice dávajú od výroby :) . Neviem, nie som servisák, rozobrané som to nikdy nemal, takže netuším. No a To pohupovanie mi občas trochu vadí, keď si chcem dať taký rýchleši švih, teda v rámci možností a kondície samozrejme, no na rovnej zvažnici by sa to pri výšlapoch hodilo. Asi nie som Spravny AMEnak :D
11.04.2019 - 15:21:45
00
priznam sa ze nerozumiem ako to zz nejde pritvrdit, lebo ja ani nemam charger na yari ale len motion kontrola s kompresiou a ta sa da pritvrdit az tak ze ta vidla sa nehybe, a budem tu patronu predavat
11.04.2019 - 16:09:42
00
To je tusim ina patrona, MC, RC, RC3. RC sa lisi od RC3 len tym, ze ma tocitko na LSC, ale tiez ma ten mech. Ak si dobre pamatam, teda.
11.04.2019 - 16:13:18
00
Je mozne,ze v tej vidle od vyroby token je.Ja som v Lyriku jeden mal a dva som dolozil.
Staci vyfucat vzduch a s golou 24kou odtiahnut tu maticu,kde je ventil nasrobovany.Ked tam je valcek odspodu na tej matici token mas,ak nieje token nemas.To aj antitalent zvladne imro1 ;)
11.04.2019 - 17:45:52
00
S tou gola ale opatrne, vacsina ma skosene hrany, takze realny uchyt na tu nizku maticu z hliniku je velmi maly. Staci ked je to moc zatiahnute, alebo sa smykne ruka a hned su hrany ozuzlane a potom je problem. Idealne najprv kvalitnym vidlicovym klucom (taky, co nema 1mm medzer ako tie lacaky, vsak nevadi ked je to 28tka a nameram 28.5-29) povolit a potom uz zlahka odtocit gola (poholdnejsie). Alebo uplne najlepsie mat gola bez skosenej hrany (ak sa neda kupit, tak obrusit na bruske).
11.04.2019 - 18:13:56
02
Ročník máš na vidlici, kuknúť net koľko tokenov sa pre 27.5 alebo 29 v danom ročníku dávalo a pohoda
btw 95kg a 60psi, lebo nie som správny AMak(z mojich pádov som proste pokakany už) ale že by som po plnej kompresii cítil extra hupabie to zase nie, ale zase slapem zo sedla

A pre info vidla 2015/27.5 0-tokenov od výroby
11.04.2019 - 18:20:51
00
Vďaka páni za rady, je to RC myslím, že 2016, nejak to poriešim :)
11.04.2019 - 18:38:43
00
imro1 napísal:
Pritvrdenie kompresie samozrejme používam a trochu to teda pomôže aj keď nie je to taká, ako by som si predstavoval. Pri mojích cca 90 kg bez batoha mám 85 psi, podľa tabuľky ny som mal mať aspoň 95. no teda skúšal som aj viac, no samozrejme bolo to lepšie do kopca, no zas horšie dole, teda nevyužíval som moc zdvih. Už aj teraz mám bežne rezervu tak 3-4 cm teda pri bežnom jazdené, teda myslím aj kamenistý terén, bez nejakžch skokov. Písal som aj do Suspension clinic, vraj keď nevyužíva vidlica celý zdvih, tak že treba vybrať spacer, no neviem teda čo by to potom spravilo, či by t potom nebolo moc mäkké. A cena samotnej RC3 patrony vraj 280 € :)

Spacer má pramálo spoločné s tým čo robí vidlica v prvých 2/3 zdvihu. Keď ho vyberieš môžeš nafúkať na vyšši tlak a využiť takú istú časť zdvihu a zároveň mať viac opory v strednej časti zdvihu.
11.04.2019 - 21:31:21
00
Sice nebude citliva, ale to nam nevadi :lol:, lebo vsak naco mat vidlicu citlivu .. dnes je to tu samy vtip :D. Nie, spacer naozaj nema vplyv na zaciatok, ale ma vplyv na to, aky ten zaciatok bude, ak chcem to, co chceme :)
11.04.2019 - 22:07:23
00
Vo tvojej vidlici mas 2 tokeny z vyroby.Ja by som ti poradil,aby si pomocou https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/naradie/ostatne-naradie/unior-nastrcny-kluc-pre-racnu-1-2-pre-odpruzene-vidlice.html vybral pre zaciatok 1 token,nafukal na tabulkovy tlak a doladil zanorenie.Tymto by si mal docielit jednak menej pohupovania zo zaciatku a zaroven aj nizsiu progresivitu na konci,cize pri tvojom style jazdy viac vyuzitelneho zdvihu. Makke to nebude...teraz fukas menej kvoli malej vyuzitelnosti zdvihu,no vdaka tomu sa ti to zo zaciatku viac hupe. Keby ti vadila nizsia citlivost na zaciatku a vyssi odtrh,za zmienku by mozno stala aj vymena vzduch.casti.
11.04.2019 - 22:58:04
01
jofinko vďaka toto mi príde ako najlepšia možnosť a dáva mi to najväčší význam, takže to vyskúšam spraviť tak ako píšeš :)
12.04.2019 - 07:35:12
00
Tak som to spravil, vytiahol som 1 token a nafúkal som to zatiaľ na 90 psi. Uvidím po 1. jazde v teréne, ale tak verím, že to bude takto pre mňa lepšie. Povolil som to klasickým vidlicovým klúčom, takže pohoda a nie je na to treba špeciálny klúč :) . Ďakujem všetkým za rady.
12.04.2019 - 08:55:49
01
Super, ze to šlo aj tak.Ten orech som doporucil ako istotu.Ja som zvykol po takejto zmene hodit pumpu do batohu a na roznorodejsom useku trailu, ktory mam najazdeny som este testoval priebeh chodu.
12.04.2019 - 13:12:41
01
keyboard_arrow_up