iron.hide: zalezi na blate .. ak je len tak riedke, neni problem, ten nastava, ked sa pomiesa s kadecim, alebo ked je hutne, vznikaju hrudy a tie sa nalepia a uz je zle. Da sa to ako tak riesit mazivom do blata, ale to zas zasfini vsetko okolo a naviac ho nevozim vlastne ani.
petopeto21: krizi a dost. Preto je lepsie posuvat stred smerom do vacsich pastorkov, kde je predpoklad silnejsieho tahu v retazi, inak povedane, aby
retaz bola vyrovnana nie do stredu
kazety ale na vacsie pastorky. Co je ale s dnesnymi klukami dost problem.. zvyknu utekat smerom von. A zas ked ti krizi retaz voci malemu pastorku, tak trpi dost tento + ako bonus stracas watty na asfalte , ak tahas po nom. V terene to nepocitis, na asfalte ano a imho dost. A pokial budes jazdit viac tie tazsie prevody tak ako bonus budes SRAM
kazetu menit kazdu chvilu, co potesi vyrobcu
.. v pripade, ze mas 9zubovy pastorok, tak ani nehovorim, zvlast tusim E13ku. 1x je preto velmi fajn do terenu, kedy nejazdis moc asfalt, resp. len ako nutne zlo, ale akonahle v celom vyjazde mas vela presunov, ci asfalt, alebo lesne cesty, kde tazsie prevody pouzivas, tak ten 2x uz je praktickejsi. Samozrejme netyka sa to dupacov, ktori lahke prevody nepotrebuju
, ale aj vacsina dupacov skrotne, ked ma v nohach 100km a 3000 vyskovych