Hm, tak asi pôjdem do pevnej Force. Za F1rst je mi ľúto dať toľko peňazí.
07.05.2019 - 14:47:05
00
mitocross aku ma vahu mala pod tou SPinner vidlicou? Mozno si mal len nejaky zly kus, ona ma excentricke puzdra v sebe, daju sa pootocit a najst poziciu, kde najlepsie chodi, ale je to babracka. Viem, ze Tecka otacal patronu tlmenia naopak a ze to pomohlo. Ona svoju robotu celkom spravi, ale ta vaha dietata nejaka musi byt. Samozrejme v tej cene nic ine vzduchove nekupis, zial. Do Grinda sme robili patronu, mam az jeden prototyp takto spraveny, ale nasledne ide ako masielko ta vidlica :).
07.05.2019 - 15:07:25
00
bujnoss napísal:
Hm, tak asi pôjdem do pevnej Force. Za F1rst je mi ľúto dať toľko peňazí.

Force 24 na disk mam jednu k dispozicii, ak by sa hodila.
07.05.2019 - 15:25:03
00
Menil som aj negativnu pruzinu
07.05.2019 - 15:30:28
00
mondzo : Dcera 22kg, tlak 30psi. Syn sice o rok starsi,ale tiez len 22kg na tej pruzinovej XCT.


Naposledy upravil mitocross dňa 07.05.2019 - 15:42:07, celkovo upravené 1 krát.

07.05.2019 - 15:38:05
00
Ja mam cca 38psi
07.05.2019 - 15:42:02
00
kajto škoda, potrebujem prave V-brake.


Naposledy upravil bujnoss dňa 07.05.2019 - 22:09:54, celkovo upravené 1 krát.

07.05.2019 - 20:47:34
00
Moj nema ani 20kg
07.05.2019 - 20:48:40
00
Potom bude ta nasa fakt pridreta od vyroby.
07.05.2019 - 21:45:29
00
Treba ju spravit, nic ine. Ja som sa s našou fakt vyhral
08.05.2019 - 00:36:54
00
Čaute, viacerí ste pisali co spravit s vidlou...
1. Rozobrať a vyčistiť :)

2. Zvýšiť zdvih na 70-80mm navrtanim otvoru pre kolik (Navod nizsie)

Modifikacia. Tu to troska prehnal s tym zdvihom. Ja mam navrtanu dieru 130mm (zdvih 75mm) a 150mm
https://forums.mtbr.com/shocks-suspension/spinner-grind-air-20-3-0-a-1026964.html

3. Vymeniť negativnu pruzinu za mäkšiu (teraz budem skusat dat este mäkšiu) je to dolezite kvôli plynulému odtrhu
Edit: ta mäkšia nie je dobra. Takze ostavam pri strednej.

4. Doporucujem navrtat do piestu dva male otvory, ktore sluzia na zabranenie proti pootoceniu pri dotahovani spodnej skrutky lavej nohy (inak sa takmer nedat ta skrutka dotiahnut lebo sa bude piest otacat); neuzatvarat vzuchovu komoru na korunke

5. Namazat pruzinu, poskladat lavu nohu (tu som vlozil silonovy doraz D20xd10x10, aby vidlica nemala doraz "zelezo na zelezo")

6. Rozobrať pravu nohu - ovladanie tlmenia

7. Namazat klzne puzdra vazelinou "rozriedenou" olejom alebo riedkou vazelinou

8. Vrchne nohy zasunut do spodnych, rukou pritiahnut skrutku na lavej nohe - chod by mal byt plynulý

9. Z patrony vyskrutkovat cervika a vytiahnut tycku ovladania tlmenia - je to tam zbytočné. OTOČENÚ patronu vložiť do pravej nohy, na spodku pravej nohy pouzit skrutku M8 a trocha lepidla na zavit lebo ta skrutka sa neda uplne dotiahnut. Hornu M8 dotiahnut este ked nieje matica zaskrutkovana v korunke

10. Naliať olej do vzuchovej komory - lepšie tesnenie, mazanie a ľahší chod piestu, zatiahnut vzduchovu komoru. Zavit aj O kruzok je potrebne namazat vazelinou, sem tam mi to netesnilo a po nafukani vidla hned vyfucala

11. Zatvoriť pravu nohu na korunke

Ak nieco nebude jasne napiste spravu, opravim-prepisem.
Je to jednoducha operacia, aj pre menej zrucneho, bude to trvat dlhsie, ale oplati sa s tym pohrať.

Foto 3xpruzina
Najhrubsia je original
Stredna fungovala dobre
Najtensia je tam teraz, odtrh sa mi zda byt fajn

Prílohy:

Komentár súboru: Tu je segerka
CD97F552-ED56-45C7-B7ED-9519657EE7F8.jpeg
CD97F552-ED56-45C7-B7ED-9519657EE7F8.jpeg 679.95 KiB thumb_up0thumb_down

BF71702A-C7A9-41BA-BE44-29B28A270689.jpeg
BF71702A-C7A9-41BA-BE44-29B28A270689.jpeg 633.88 KiB thumb_up0thumb_down

AA86D88A-8F37-4A9C-A342-FAD785CCD0F8.jpeg
AA86D88A-8F37-4A9C-A342-FAD785CCD0F8.jpeg 982.4 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Dve diery na zablokovanie otacania
0BFE0AF3-495E-4BDD-AE5B-9794BAE25436.jpeg
0BFE0AF3-495E-4BDD-AE5B-9794BAE25436.jpeg 593.98 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Piest so strednou pruzinou
2B2A1B12-926A-4634-A249-C657098E27D1.jpeg
2B2A1B12-926A-4634-A249-C657098E27D1.jpeg 888.78 KiB thumb_up0thumb_down

10DD49A3-5585-43EF-BA92-F67B5412A30F.jpeg
10DD49A3-5585-43EF-BA92-F67B5412A30F.jpeg 1.46 MiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Najlepsie vychadza stredna
5234DFDF-FBC0-4A1B-B68D-8AB551AE1452.jpeg
5234DFDF-FBC0-4A1B-B68D-8AB551AE1452.jpeg 1.56 MiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil Tecka dňa 15.05.2019 - 18:51:28, celkovo upravené 3 krát.

08.05.2019 - 10:28:26
04
Dalsie foto

Prílohy:

Komentár súboru: Olej v komore
3154517D-1AA5-40A8-BBCB-9193D3253DA1.jpeg
3154517D-1AA5-40A8-BBCB-9193D3253DA1.jpeg 444.13 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Silonovy doraz
41572F58-7F73-4A81-B6AB-334FF5C890CF.jpeg
41572F58-7F73-4A81-B6AB-334FF5C890CF.jpeg 553.45 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Zdvih 75mm
1BEF3780-3066-4C24-B618-CA90B839763E.jpeg
1BEF3780-3066-4C24-B618-CA90B839763E.jpeg 718.83 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: TI skrutky M6 & M8 s lepidlom na závit
D90CCBDA-EAC2-4146-BC1A-D157E88B361A.jpeg
D90CCBDA-EAC2-4146-BC1A-D157E88B361A.jpeg 591.75 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: M8 bez lepidla v korunke
5E30A992-9DAC-4E24-8E1A-5D16C0DC65EA.jpeg
5E30A992-9DAC-4E24-8E1A-5D16C0DC65EA.jpeg 317.68 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Toto vsetko ostane.
8B3B1251-9BE8-4F03-B6C9-23B2726A091E.jpeg
8B3B1251-9BE8-4F03-B6C9-23B2726A091E.jpeg 891.49 KiB thumb_up0thumb_down

08.05.2019 - 15:30:17
01
Tecka - pošlem/e Ti naše vidlice tu z fóra?
08.05.2019 - 20:35:48
01
Nemal by som s tým problem. Len by bolo fajn ak by niekto realne skusil tu moju ci to je ok
08.05.2019 - 20:42:31
01
mozes sa kuk na moju co robil mondzov kamos a povies mi ci je do
bra lol
08.05.2019 - 20:56:31
00
keyboard_arrow_up