runningman ale takyto mensi podnikatelia, pripadne co to robia popri praci, musia byt viac flexibilny ohladom zakaznika (a tu to Lubo sam navrhoval). ja ako zakaznik bud robim len rano a musim si brat koli navsteve nejakej sluzby dovolenku, alebo idem po nocnej, pripadne pred poobednou smenou za ucelom nejakej sluzby/obchodu. ja ako zakaznik nechcem ten cas stravit s rodinou??? a neboj, nemaju xy zakaznikov s poziadavkou osobneho stretnutia (po prvotnom telefonickom/mailovom kontakte) kazdodenne v case akoze ich volna. ale dost OT.
25.12.2018 - 13:55:22
01
Neda mi nezareagovat na prispevok Babac-a. Riesi tu uplnu blbost, aby novy lak bol uplne na 100% totozny s povodnym lakom, po danej oprave prasknuteho ramu. To musi byt teda poriadny honibrko... Predsa pri cyklistike si nikto nevsimne maly farebny rozdiel a tiez, ak bude slintat pred kamaratmi, aky ma bicykel. Dolezite je predsa, ako kvalitne urobia samotnu opravu karbonu, aby mohol znova jazdit. Chalanov od Mamo Carbon nepoznam, ale isto si ich vyberiem pri problemoch s karbonovym ramom a je mi jedno, ze netrafia uplne farbu, hlavne, ze ram bude ako novy.
25.12.2018 - 17:37:49
07
Ďalšia možnosť je že neviditeľná oprava sa môže hodiť pri prípadnom predaji.
26.12.2018 - 07:47:34
00
Nieco ako na styl,auto sice bolo pozvarane z dvoch,ale sikovny klampiar a AAA to isti? :D
26.12.2018 - 08:05:43
01
Nejak sa tu zvrháva debata k nepodstatným veciam. Je každého osobnou preferenciou, ako mu záleží na dokonalosti opravy a je zbytočné riešiť, kto je alebo nie je aký detailista. Rozdiel je len v cene služby. Keď chce niekto 100% robotu, tak to nebude za pár dní a za "pár" € :)
K otázke toho predaja opravovaneho bicykla: Nemyslím si, že to bude na príťaž. Keď novému majitelovi odovzdáte faktúru k službe a zároveň upovedomite, že na opravu je doživotná záruka, tak bude spokojny.
26.12.2018 - 13:18:43
02
Moja skúsenosť s Mamocarbon je pozitívna, dal som nedávno opravovať starší karbón rám v matnej čiernej farbe a kvalita opravy na jednotku, takisto aj jednanie a komunikácia. Fotky pred a po nemám, rám som už posunul za symbolickú cenu kolegovi, ale určite bude dobre slúžiť. Premýšlal som aj nad tretrami na mieru od nich, jediné čo ma odradilo je dlhá čakacia doba(až bud.rok).
10.05.2019 - 16:53:05
02
Pre doplnenie sem len postnem 2 zakázky z minulého týždňa (jedna od Ninja600).

V oboch prípadoch boli poškodené obe trubky zadnej stavby.

Prílohy:

photostudio_1557753850185.jpg
photostudio_1557753850185.jpg 457.57 KiB thumb_up6thumb_down

photostudio_1557243536712.jpg
photostudio_1557243536712.jpg 297.92 KiB thumb_up4thumb_down

13.05.2019 - 15:31:18
017
Co stala oprava v tych konkretnych pripadoch ? Chcem len vediet, kolko to orientacne stoji, pre pripad, ze by som sa v buducnosti rozhodol prejst z hlinika na karbon. :-)
13.05.2019 - 16:13:38
01
user_id napísal:
Co stala oprava v tych konkretnych pripadoch ? Chcem len vediet, kolko to orientacne stoji, pre pripad, ze by som sa v buducnosti rozhodol prejst z hlinika na karbon. :-)


Zdravím, cena je veľmi individuálna a odvíja sa od viacerých faktorov. Avšak v týchto dvoch prípadoch 160€ a 190€ - VRÁTANE osobného dovozu, resp. expres kuriér v hodnote 8€, miešanie farieb - každy odtieň cca 7€, na tieto opravy je doživotná záruka na pevnosť opravovaneho miesta.
13.05.2019 - 16:21:50
022
velmi pekna praca
13.05.2019 - 19:18:02
02
Hack3r napísal:
velmi pekna praca


Ďakujem Ti! :)
13.05.2019 - 19:31:48
00
Preto už len karbón rám, ten sa dá v poho opraviť
13.05.2019 - 20:48:51
01
Počul som už aj o opravených hliníkových rámoch. A aj dosť vydržali. Ale na rozdiel od hliníku vieme pri karbóne zaručiť pevnosť :)
13.05.2019 - 23:25:13
00
Hm..nemam karbon, ale v podstate som ho tak podvedome odmietal kvoli jeho krehkosti.. Netusil som, ze sa to da takto pekne poplatat. Dik
14.05.2019 - 00:18:17
01
kafe napísal:
Hm..nemam karbon, ale v podstate som ho tak podvedome odmietal kvoli jeho krehkosti.. Netusil som, ze sa to da takto pekne poplatat. Dik


To slovo "poplatat" mi pripomína zážitky so zákazníkmi, ktorí sa pokúšali opraviť karbon vlastnými silami. Aspoň dočasne. Najčastejšie to býva lepiaca páska. Ako sa hovorí, čo nevyrieši lepiaca páska, vyrieši viac lepiacej pásky ? Nasleduje sekundové lepidlo. Alebo keď prasklina praská a puká, tak rôzne oleje alebo vazeliny. V jednom staršom kolese ZIPP som našiel "opravu" vykonanú pomocou PUR-peny - vtedy som neveril vlastným očiam. Alebo často sa stáva pri karbónových kolesách, že opravujeme už opravené miesto po niekom, kto si asi myslel, že je to jednoduché ako poskladať lego. Však kuknem nejaké video návody na jútub a opravím. A karbónova brzdna plocha sa potom v prvom vážnejšom zjazde rozdelí ako kotlebovci na koľajniciach električky ? Ale vôbec mu nevadí, že na takých kolesách riskuje život.. A potom tu je kategória úplných mamp*čistov, ktorí jazdia aj na prasknutých rámoch. Ale to už je úplne iný level pudu sebazáchovy ?
14.05.2019 - 00:53:03
09
keyboard_arrow_up