zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Tak som nenechal nic na nahodu, dal jednu uzku cez niple a na to jednu na celu sirku tak ako ma byt. Teraz som dva tyzdne nejazdil a kolesa sfuknute iba o 4psi. V podstate dofukujem raz, dva krat za mesiac,menej ako duse. Aj to ako pisem ziadne sfuknute koleso.
tiez netusim naco by mi bolo 60 metrov pasky ked na jedno koleso potrebujem tak 2 metre a ked to urobim poriadne tak s paskou nemusim pohnut par rokov
najprv investovat par 1000e do bajku a potom usetrit 5e na paske lol