zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Robim to rovnako iba s hadickou bez koncovky a bez jadra ventilu. Este sa mi nestalo, ze by som plast nenahodil. Do boostra davam 10bar.
https://gude.gude.sk/kompresory/8015-guede-kompresor-231824-4031765242011.html
Continental Cross King 29x2.20" ProTection TLR plášť, kevlar
55,99 €
MOC 74,99 €Immortal, sranda, ze teraz mam tiez NN Evo TLE a nemokvaju ani trosku (tmel mam ten isty ako v Conti), mozno pomaha SnakeSkin?
Immortal, sranda, ze teraz mam tiez NN Evo TLE a nemokvaju ani trosku (tmel mam ten isty ako v Conti), mozno pomaha SnakeSkin?
asi závisí ako Taiwanci namiešajú to čierne oné
ja som mal na ikone ,ale po sezone zodraný a mokvalo to len po durach od strusky čo je po zvažnicia navozená... zelené sklo zo zlievarne