Ahojte, idem prerabat cestak...mam 17 mm rafik vnutornu sirku takze pasku dam 19 mm ci 20 mm? A kolko vrstiev? Ďakujem
10.08.2019 - 14:18:33
00
1 vrstva.
Ak máš hlboký stredový žliabok, daj 20 MM.
10.08.2019 - 14:41:50
01
a máš bezdušový ráfik?
10.08.2019 - 18:33:18
00
Kristina napísal:
a máš bezdušový ráfik?


Ahoj, jasne :-)
10.08.2019 - 19:56:40
00
stačí ti jedna vrstva pásky ak idú plášte natesno. Ak sú voľné tak dve vrstvy.
10.08.2019 - 20:24:21
01
Ďakujem za radu
10.08.2019 - 20:25:15
00
tak prispievam s dnesnou skusenostou... pri beznom zjazde maleho kopca podradenie na najlahsi lebo bude treba prejst hned do ostreho stupania. retaz hodilo az na spice cim jeden odpalilo... ten roztrhol bezdusovu pasku 15sekund fucania a striekania mlieka...nadavanie... nahodena dusa.. ale problem. spic pri naboji co ma cca 3cm sa neda vybrat... drzi kazetu... no nic upevnene zip paskami o dalsie spice a aj s nadavkami pokracujem dalej... kua... zabilo ma ale to fukanie... chce to novu pumpu co cloveka neodrovna... nejake odporucania? mala skladna s velkym davkovanim?
10.08.2019 - 21:36:39
01
CO2 pumpa
10.08.2019 - 21:43:45
04
Po seknuti bocnice a následnom pokuse nafúkať mini pumpou...na druhý deň objednané CO2 ako píše Astro😂😂😂
10.08.2019 - 22:07:28
00
mipro retaz odpalila nippel zo spicu ktory nasledne prestrelil pasku na rafiku ? wtf :D
11.08.2019 - 12:37:25
00
retaz skocila k vypletu a spic zlomilo 3cm od naboja. strelilo to a bolo.. v paske diera a biala cakanica vsade :)... neveril by som ze sa take nieco moze stat
11.08.2019 - 17:15:01
00
Stalo sa mi niečo podobné na pretekoch v minulosti. Po kolízii s jednou bajkerkou mi jej riaditka vbehli do výpletu. "Strelil" špic a ako vyletel dohora do vnútra ráfku tak prepichol bezdušovú pásku.
11.08.2019 - 18:50:56
00
ahojte. uvazujem nad prechodom na tubeless, nikde som vsak nenasiel odpovede na otazky, ktore su mi nejasne:
A) pri vacsom defekte, ktory neopravim knotmi. da sa ako nahrada znova nahodit dusa? tj prechod na dusu z tubeless. moja predstava je, ze nie kvoli tomu, ze vsetko je dolepene od mlieka.
B) dofukanie tubeless kolesa sa da vykonat aj klasickou pumpou alebo len CO2 bombickou? alebo existuju aj specialne pumpy? znova moj predpoklad je, ze iba co2, pretoze pri nasadeni pumpy vzdy chtiac nechtiac unika plyn, v pripade tubeless aj s mliekom, ktore by pumpu zanieslo/zalepilo.

C) co znamena tubeless ready koleso? malo by matu uz aj pasku alebo je to len o tom, ze ma iny prierez rafika?

vdaka. JK
12.08.2019 - 21:44:42
00
A) To mlieko zase nie je lepidlo, ktoré by znemožnilo manipuláciu. Duša sa nahodiť dá, aj keď si možno trošku zanadávaš. Ale nič tragického. Už som riešil a za pár minút hotovo.
B) Dofukovanie v teréne úplne bez problémov akoukolvek klasickou malou pumpou. Problém je iba, ak by sa ti vyzula pätka, vtedy potrebuješ veľkú pumpu, kompresor, alebo CO2 bombičku, ktoré dokážu vytvoriť dostatočný tlak na zaskočenie pätky. A kedže kompresor sa v batohu zle nosí, tak CO2 je najlepšie riešenie.
C) Asi záleží aj na výrobcovi. Ale mám pociť, že v praxi to znamená iba kompatibilitu ráfku. Ale niektorí výrobcovia môžu mať už aj pásku nalepenú.
13.08.2019 - 07:03:03
01
jKsk buď úplne bez obáv.
A) vyskrutkujes tubeless ventil a nahodiš dušu. Pripadne podlepíš miesto záplatou ak je to niečo väčšie. Nafúkaš a ideš ďalej. Nič zložité. Ak si dáš pozor tak nebudeš ani špinavý od mlieka.
B) dofúkaš aj klasickou pumpou. Nie vo všetkých prípadoch, ale s trochou grifu a pomocou ďalšieho bajkera vieš nahodiť do pätiek aj tubeless plášť normálnou pumpou. Mne to 9/10 prípadov vždy vyšlo, na fúkanie vozim Lezyne pumpu.
Inak pri fukani plyn neuniká, iba vzduch :) a bez mlieka, to by si musel mat vo ventile nejakým zázrakom mlieko, ktoré je samozrejme vždy v najnižšom bode gumy.
CO2 sa ale oplatí nosiť pre tie komplikovane prípady alebo keď fakt nie je čas fúkať pumpou, napr keď je búrka.
C) väčšinou sa to týka rafika (profil, páska) alebo gumy (profil? Neprepúšťa mlieko a nie je z papiera).

A chod do toho absolútne bez obáv.
13.08.2019 - 07:50:34
01
keyboard_arrow_up