Mam dilemu na SOOT 50 mam Schwalbe Smart Sám a chcel by som ich vymeniť za G-one speed respektíve Allround. Aktuálne jazdím asfalt resp. rozbitý asfalt a poľná cesta. Čo by ste mi odporučili a aký rozmer? 40 sa mi zdajú dosť široké ale obávam sa že 35 už nebudú take komfortne.
Mam dilemu na SOOT 50 mam Schwalbe Smart Sám a chcel by som ich vymeniť za G-one speed respektíve Allround. Aktuálne jazdím asfalt resp. rozbitý asfalt a poľná cesta. Čo by ste mi odporučili a aký rozmer? 40 sa mi zdajú dosť široké ale obávam sa že 35 už nebudú take komfortne.
Mám 35mm a jazdím na nich horšie veci ako poľné cesty, takže nemusíš sa podľa mňa obávať. Ak sa ti bude zdať počas výjazdu, že potrebuješ trochu viac komfortu, vyfúkneš trochu vzduchu a bude to OK. To je moja stratégia. Pred 2 týždňami som na nich prešiel 65km v Levočských vrchoch po veľmi škaredých cestách a šlo to
Zvazujem upgrade kolies na mojom Grade. Mate niekto skusenosti s kolesami HUNT? Najprv som bol rozhodnuty ist do DT Swiss, s tymi mam uz odjazdene na MTB dost a su neznicitelne, servis si robim sam doma. Tie HUNT su za dobru cenu a maju relativne dobru vahu.
Rozhodujem sa medzi tymito parmi:
Tie Hunty mám na svojom Grade, som veľmi spokojný, cca 3000km zatiaľ bez problému. Idem teraz Grade meniť za novú generáciu, ale kolesá si nechám. Kebýže kupujem teraz, možno by som zvažoval tie X-Wide pre ešte širší ráfik
Zvazujem upgrade kolies na mojom Grade. Mate niekto skusenosti s kolesami HUNT? Najprv som bol rozhodnuty ist do DT Swiss, s tymi mam uz odjazdene na MTB dost a su neznicitelne, servis si robim sam doma. Tie HUNT su za dobru cenu a maju relativne dobru vahu.
Rozhodujem sa medzi tymito parmi:
daj viac info, co na to chces obut, ci jazdis aj v zlom pocasi, kolko vazis, co chces jazdit.
tie DT su z hladiska performance lepsie, Hunty maju vyhody sice asi nizsia trieda ale dobre zvolene komponenty a dobry dizajn rafiku, dostatocna kvalita, vynikajuci servis od nich, siroky vyber adapterov, orechov...
minuly tyzden som jedny hunt x-wide nahadzoval na tubeless a aj pojazdil. isli tam 35mm g-one, na asfalt, polnacky aj poriadny les obcas. jazdec ma 95kg, a dostanu zabrat. Tubeless siel nahodit aj minipumpickou na tak sirokych rafkoch. vdaka tubeles a sirokemu rafiku sa daju vozit nizke tlaky. ten siroky rafik umoznuje ist o 0,3bar nizsie
Ujo-Ventilka Mam 179cm, 86kg, jazdim prevazne rozbite cesty, polne cesty. Plaste tam chcem dat tiez Schwalbe G-ONE 35mm, samozrejme tubeless. S DTckami mam len dobre skusenosti, ale tie Hunty sa mi veru zdaju byt lepsi deal.
vsetko ma dlhu zivotnost, kym to nerozbijes, toho by som sa fakt nebal.. Na karbon od specialized (predpokladam, ze ini vyrobcovia to maju rovnako) mas dozivotnu zaruku na ram..
Material ti casom nedegraduje, kezdze je obaleny hrubou vrstvou laku.. a teplota tomu tiez nevadi, pokial nie je von -80.. a vysoke teploty fakt nerobia problem.. (do 100C)
no nieje to az take jednoznacne.
Hlinik ma najnizsiu zivotnost, ten material sa zatazou "unavi" a len tak z nicoho nic praske. mne samemu tak praskol ram. kazdy hlinik ram odide, mozno za 5rokov, mozno za 20 ale odide.
Ocel je na tom lepsie, 20rocny ocelak je safe, ale zas ocel casom makne, je ten ram taky zuvackovy potom. aj ocel sa unavou casom zlomi ale je to radovo viac ako hlinik.
Titan ma v unave nekonecnu zivotnost, prut z titanu mozes nekonecne vela krat ohybat a neunavi sa, tak isto je na tom karbon.
Druha vec je realne karbon odide koli tomu ze je krehky a niekde sa narazom zlomi, alebo su v nom vyrobne chyby, kaverny, bubliny a pod.
Realna zivotnost je u karbonu urcite 2-5x vysia ako u hlinika.
Ujo-Ventilka Mam 179cm, 86kg, jazdim prevazne rozbite cesty, polne cesty. Plaste tam chcem dat tiez Schwalbe G-ONE 35mm, samozrejme tubeless. S DTckami mam len dobre skusenosti, ale tie Hunty sa mi veru zdaju byt lepsi deal.
35mm gumy su hranicne pre 25mm rafik, ale je tam rezerva na sirsie. nevyhoda sirsich rafkov je 100gr tazsie a su asi trosku tvrdsie ako uzsie, vyhoda su tie nizsie tlaky, spravi to z plasta o 1-2mm vacsi objem plasta a spolahlivejsi tubeless.
ja som vyberal medzi:
Hunt allroad alebo x-wide,, cca 350-370e, vyhody som uz napisal
fulcrum db7 - cca 220e a su to moderne asymetricke TL rafiky s dobrou vahou a ok nabojmi
hope onetwenty - cca 400e, vyhoda extra kvalitne naboje
Celú tému som nečítal, no videl som tu aj nejaké odkazy na Vitus. Máte niekto skúsenosti s touto značkou? Majú celkom dobré ceny. Uvažujem, že budúci rok by som si asi kúpil nejaký gravel tak do 1000 €. Celkom ma zaujal tento https://www.chainreactioncycles.com/vitus-substance-vr-adventure-road-bike-tiagra-2019/rp-prod173147 no zas na 2. strane aj u nás sa dá toho dosť zohnať. Videl som niečo na nete aj z novej kolekcie Rock Machine, celkom sa ti to páčilo, no napr. aj Kellys vyzerá dosť dobre, no je toho viac. Neviem teda či má nejaký význam v tejto cene riešiť značku, no rád by som mal karbónovú vidlicu a ideálne tak Tiagru 2x10. Prípadne aj tú novú sadu Grail od Shimana, no neviem, či to nebude už cez rozpočet. Treba asi ešte pár mesiacov počkať a uvidí sa. V čom som celkom mimo sú kolesá a aj šírka. Tam som videl dosť rozdiely, tak neviem, či riešiť niečo tak široké skoro ako na mtb prípadne radšej niečo ako na cyklokrose. Ako to vidíte s ideálnou šírkou ráfkov a plášťov? Samozrejme myslím na jazdenie asfalt a nejaké presuny cez rozbitejšiu cestu, prípadne lepšie zvažnice.
kurnik všetci predstavujú nové modely 2020 o stošesť, Kellys 30 aj 50ku, akurát CTM-ko drichme, nemá niekto nejaké zákulisné info, ako budú vypadať Koyuky - farebne?
Ta zadná stavba je na cestáku divná, ale ak by to vyzeralo, ako na tom XCčku skované pod hornou rámovou trubkou, tak by to bolo super, zdvihu tak okolo 50 mm proste cesťák do ľahšieho terénu... taký GravelCross
Gravel/cestak som si kupil koli tomu, aby som nemusel servisovat dalsi tlmic/vidlu. To uz lepsia volba bude 29 tkove HT cko a mozem to pouzit na vsetko...ci?
😁 skús ťahať na tom HTčku po rovinke proti vetru... (áno dá sa to)
Ja osobne by som si na Graveli predstavoval skôr ten gumový medzikus, na zadné horné vzpery a v hlavovom zložení, tú schovanú pružinu, tam je tiež tuším 20 mm a je to skoro bez servisu
uplne by som si nerobil iluzie o tom odpruzeni, mal som moznost sediet cely vikend na novom Spesli Diverge Expert s prednym "odpruzenim" a na tom Gravel Blindure som bol vyklepany napriek tomu ako nedelny rezen (ale to mohla byt aj chyba v prilisnom tlaku v pneumatikach)...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Mám 35mm a jazdím na nich horšie veci ako poľné cesty, takže nemusíš sa podľa mňa obávať. Ak sa ti bude zdať počas výjazdu, že potrebuješ trochu viac komfortu, vyfúkneš trochu vzduchu a bude to OK. To je moja stratégia. Pred 2 týždňami som na nich prešiel 65km v Levočských vrchoch po veľmi škaredých cestách a šlo to
1. mate niekto skusenost so znackou pripadne aj tymto modelom?
2.je velky citelny rozdiel medzi 420 a 440?
dik!
https://www.pro-bikegear.com/global/en-gb/road/handlebars/PRO_HA_DISCOVERMEDIUMFLARE
Rozhodujem sa medzi tymito parmi:
https://lnk.sk/kwA1
https://lnk.sk/fgrY
Rozhodujem sa medzi tymito parmi:
https://lnk.sk/kwA1
https://lnk.sk/fgrY
daj viac info, co na to chces obut, ci jazdis aj v zlom pocasi, kolko vazis, co chces jazdit.
tie DT su z hladiska performance lepsie, Hunty maju vyhody sice asi nizsia trieda ale dobre zvolene komponenty a dobry dizajn rafiku, dostatocna kvalita, vynikajuci servis od nich, siroky vyber adapterov, orechov...
minuly tyzden som jedny hunt x-wide nahadzoval na tubeless a aj pojazdil. isli tam 35mm g-one, na asfalt, polnacky aj poriadny les obcas. jazdec ma 95kg, a dostanu zabrat. Tubeless siel nahodit aj minipumpickou na tak sirokych rafkoch. vdaka tubeles a sirokemu rafiku sa daju vozit nizke tlaky. ten siroky rafik umoznuje ist o 0,3bar nizsie
Material ti casom nedegraduje, kezdze je obaleny hrubou vrstvou laku.. a teplota tomu tiez nevadi, pokial nie je von -80.. a vysoke teploty fakt nerobia problem.. (do 100C)
no nieje to az take jednoznacne.
Hlinik ma najnizsiu zivotnost, ten material sa zatazou "unavi" a len tak z nicoho nic praske. mne samemu tak praskol ram. kazdy hlinik ram odide, mozno za 5rokov, mozno za 20 ale odide.
Ocel je na tom lepsie, 20rocny ocelak je safe, ale zas ocel casom makne, je ten ram taky zuvackovy potom. aj ocel sa unavou casom zlomi ale je to radovo viac ako hlinik.
Titan ma v unave nekonecnu zivotnost, prut z titanu mozes nekonecne vela krat ohybat a neunavi sa, tak isto je na tom karbon.
Druha vec je realne karbon odide koli tomu ze je krehky a niekde sa narazom zlomi, alebo su v nom vyrobne chyby, kaverny, bubliny a pod.
Realna zivotnost je u karbonu urcite 2-5x vysia ako u hlinika.
35mm gumy su hranicne pre 25mm rafik, ale je tam rezerva na sirsie. nevyhoda sirsich rafkov je 100gr tazsie a su asi trosku tvrdsie ako uzsie, vyhoda su tie nizsie tlaky, spravi to z plasta o 1-2mm vacsi objem plasta a spolahlivejsi tubeless.
ja som vyberal medzi:
Hunt allroad alebo x-wide,, cca 350-370e, vyhody som uz napisal
fulcrum db7 - cca 220e a su to moderne asymetricke TL rafiky s dobrou vahou a ok nabojmi
hope onetwenty - cca 400e, vyhoda extra kvalitne naboje
Ja osobne by som si na Graveli predstavoval skôr ten gumový medzikus, na zadné horné vzpery a v hlavovom zložení, tú schovanú pružinu, tam je tiež tuším 20 mm a je to skoro bez servisu
https://www.laufcycling.com/
https://youtu.be/2rFTwafo0BU