Tak ako píše Francisek, meniť olej v automate s preplachom ideálne raz za 60t km. U tlmičoch dosť závisí na kvalite tlmiča. Na skúšobnej stolici som videl na teste tlmičov starý Civic s nájazdom viac ako 200t km s pôvodnými tlmiči a ukázalo 80%, kamarát na tuším vtedy ročnom Cliu s 15t km bol na 40%. Ja som dal “renomované” Kayaby a po dvoch rokoch šli do šrotu, kompletne prehrdzaveli. Servisáci vraveli, že šli s kvalitou brutálne dole. Nahodil som Sachsy, ako boli aj pôvodne na aute, som zvedavý ako dlho vydržia...
06.10.2019 - 19:49:08
00
Sachsy ti vydrzia.Mam ich dlhodobo odskusane na roznych autach.Dobre su vraj aj bilstein ale neskusal som este.
06.10.2019 - 22:10:31
00
nickovw08 napísal:
to len na manuale hovoria ze dozivotna napln

akurát si treba zistiť udávanú životnosť komponentu od výrobcu :) lebo doživotná neznamená do konca tvojho života.. ak napr. výrobca udá že životnosť prevodovky je 100tis km tak do 100tis km by si na to nemal mať dôvod šahať, potom je to už len bonus a staraj sa sám.. ;) a čím lepšie sa človek stará tým dlhšie tie komponenty "presluhujú"
07.10.2019 - 08:08:29
02
Však to ja viem, len som to spomenul, že keď sa opýtaš v servise na výmenu oleja v prevodovke, tak odpoveď v autorizovanom servise je, že náplň je doživotná a tam to skončí, len už nepovie že dokonca života tej prevodovky
07.10.2019 - 08:12:03
00
Záleží aj od servisu. Mne napríklad v Renaulte menili olej v automatickej prevodovke vrámci predpísaného servisného intervalu. Myslím že to bolo pri 90 tis.
07.10.2019 - 08:34:39
00
My sa tu ale bavíme o manuálnej prevodovke
07.10.2019 - 08:38:03
00
Nie. Zakladna diskusia bola o AT. Tam sa (hlavne u fordu) musi bezpodmienecne menit po 60 tisic, inak budu problemy.

Mne na manuali menil servisak olej po 230k pri vymene homokinetaku. Hovoril, ze olej bol v konzistencii sopla. Auto bolo zrazu ako nove. Za par drobnych velky improvement.
07.10.2019 - 10:03:52
00
Áno na začiatku to bolo o AT, ale postupne sme sa prepracovali až k manuálu
07.10.2019 - 10:10:23
00
Ahojte, mate niekto skusenost s parovanim TPMS snimacov na novej sade kolies? Kupil som zimne komplety aj so snimacmi tlaku, akurat neviem aky je princip parovania - ci musim mat uz kolesa na aute, resp. staci priviezt jedno koleso v kufri, resp. vsetky 4. Takuto "super" ficurku ma o.i. Toyota. Popripade neviete kolko tato sranda stoji?
07.10.2019 - 10:15:08
00
Na niektorých autách sa to "samo chytí" pri jazdení (musia byť samozrejme nahodenie na aute, žiadne vozenie v kufri) :) , ale väčšinou to treba nastaviť cez riadiaciu jednotku...
07.10.2019 - 10:19:58
01
DIky. No vyzera to tak, ze budem musiet ist tu druhu sadu nahrat do Toyoty do RJ...len dufam, ze to nebudem musiet absolvovat pri kazdom prehodeni kolies...Uvidim, kolesa si prehodim sam na dvore, uz to potom necham na nich v servise.
07.10.2019 - 10:45:15
00
Bude to potrebné urobiť len pri prvom nahodení, pri následných prezúvaniach, by sa to už malo chytiť automaticky...aspoň na otcovom aute to tak funguje.
07.10.2019 - 10:47:45
01
Nemusíš ísť do Toyoty, vie to nakonfigurovať (alebo by mal) každý pneuservis či autoservis. Je na to osobitná diagnostika špeciálne na TPMS.
07.10.2019 - 12:22:36
01
nickovw08 Octavia 2 FL TDI mala okolo 120 tis problem s hucanim od napravy. Stacilo vymenit olej v prevodovke (manualnej) a vsetko bolo ok (~40e aj s robotou). Kazdy servis chcel menit nieco ine (spojku, loziska, atd), ale vsetci tvrdili, ze napln v prevodovke je dozivotna a nemeni sa :) ... Dozila pri cca 120tis km.
07.10.2019 - 14:29:22
00
Aj v manuale je idealne menit kazdych 6 rokov alebo kazdych 60 tisic (co nastane skor). 2 litre oleja vyjdu na 10 az 15 eur a sikovnejsi si to vymeni aj sam.
07.10.2019 - 15:09:56
03

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up