LEZYNE ZECTO DRIVE - potreboval som blikacky ktore bude naozaj vidiet - a to je asi jedine co splnili. kupoval som sadu predna+zadna.
- tlacitko - ide pekne z tuha (na oboch) - casto kym
svetlo vypnem si prehodim rezim ktorych je tam na moj vkus zbytocne vela. zapnut/vypnut/zmenit rezim pocas jazdy je priam nebezpecne.
- uchytenie - zadna strana je z tvrdeho plastu, svetlo sa lahko poodoci ked onho napr. zavadide. ak sa vam medzitym dostal prach,piesok,blato pri miesto uchytenia mate vystarane - mam uz dooskierane rajdy aj sedlovku. toto je asi ich najvacsi fail. na sedlovku 30,9 ide pomerne tazko uchytit.
- krytka USB je tiez maly zazrak ale stym sa da zit - len si treba dat poroz ze ste ju naozaj dali spravne naspat po nabijani, to tiez nieje uplne jednoduchy a samozrejmy ukon.
- viditelnost z boku - pocas jazdy svieti z bazdej strany jedna malinka cervena diodka - to myslia vazne ako viditelnost z boku?
- predna sa da pouzit na nudzovy - zdoraznujem nudzovy, svieti velmi bodovo - dojazd domov.
- vydrz nemam scim porovnat (su to prve akumulatorove blikacky co mam), udaje od vyrobcu celkom sedia.
- CNC spracovanie
jedine tak maly hlinikovy kruzok okolo
svetla - vsetko ostatne je tvrdy lacno posobiaci plast. tymto by sa fakt chvalit nemuseli.
- že ide ztuha mne dajako nevadí? Aj tak nezapínam a neprepínam za jazdy.
- ja som na zadnú sponu svetiel hneď po vybratí z obalu navliekol kúsok
duše a nič nemám doškriabané (dušu často používam na ochranu rámu či komponentov). Používam na sedlovku o pár desatín mm širšiu bez problémov.
- dávno som na zadné svetlo dával dodatočnú ochranu z duše, ale zistil som, že to nemá význam. Nič sa svetlu nerobí ani v daždi ani v blate.
- asi áno aj, svetlo má určitý nezanedbateľný rozptyl do strán.
- predné svetlo používam iba cez deň alebo za šera
Ale ako núdzovka sa dá použiť...
- výdrž primeraná sile svetla a veľkosti
baterky - ? koho to zaujíma