Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Skús pozrieť aj napríklad na Hondu Jazz s 1.4iVtec-om. Je to také malé-veľké auto s vysoko nadpriemernou spoľahlivosťou, mega variabilným interiérom. Motor chodí pekne s veľmi nízkou spotrebou. Dlhodobo obsadzuje popredné miesta v "rejtingoch" spoľahlivosti...
Zobraziť komentár 27.11.2019 - 13:40:54
02
Jezus spominal som to skor v suvislosti s Lubikom. On nechce kombi, co ja teda vobec nechapem.
Ohladne ceny mas pravdu. Ja som cenu vobec nepozeral, znamy riesil Tipo a spominal 13-14kE, ale to bolo kombi.
Logan v pohode, zatial velka spokojnost. Btw. ked som ho kupoval (3rocny) smrdel este vnutry novym plastom (mal realnych 11kkm), teraz ma 7r a 95kkm (75kkm na LPG).

Honda Jazz dobry tip. Kamos mal prvu generaciu. https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Fit
Zobraziť komentár 27.11.2019 - 15:11:28
00
Síce ešte presne nenapísal, čo a na čo by chcel, ale ak uvažoval o Golfe atď., tak nemyslím, že pokukuje po typických mestských autách.
Pre Golf je skôr konkurencia Mazda 3 https://www.skodaplus.sk/Car/1517153/mazda-3-1-5-74-kw-skyactiv (nejaký porovnávací test https://www.auto.cz/mazda-3-1-5-skyactiv-g100-vs-vw-golf-1-2-tsi-79409), Toyota Auris alebo Honda Civic.
Zobraziť komentár 27.11.2019 - 16:06:30
00
Kombík nepotrebujem a ani som nikdy nepotreboval.
U nás vo firme a takisto u Evky sa parkuje štýlom kto sa kde mestí a tam by nám bol celkom na príťaž.
PS: doteraz sme mali/máme VW polo a stačí.
Aj nad Polom som uvažoval len už nie 1,2 a nové robia poväčšine 1,0 a 1,2 TSI tých je pomenej.
No ešte 1,4 ale to sú už staršie kúsky.
Zobraziť komentár 27.11.2019 - 17:17:38
00
TSI radu EA111 (s reťazou) boli problémové, rad EA211 (s remeňom) je pomerne spoľahlivý s fajn spotrebou. Golf 7 mal myslím iba EA211 (všeobecne sa tento rad začal montovať od cca 2013), ale ani EA111 s modifikovanou širšou rozvodovou reťazou by nemal byť rizikom (tu je otázne či ju dal majiteľ v rámci záruky vymeniť - nebola na to zvolávacia akcia).
Zobraziť komentár 29.11.2019 - 00:33:18
00
Presne to chceš vedieť, či je to úplne alebo iba trochu na3.14ču
Zobraziť komentár 29.11.2019 - 00:40:42
01
arrow_leftzihadlo 5 napísal:
Ja to tu furt hovorím ze tsi sú zmetky.. Každý má tú sprdne. Ze smtadlavy dizel😋


... ja nie . Nech žijú výkonné , úsporne , ekologické dízle 🙋🏼‍♂️. Navždy ...
Zobraziť komentár 29.11.2019 - 05:13:27
01
arrow_leftPalo TT napísal:

Honda Jazz dobry tip. Kamos mal prvu generaciu.

...najnovšia verzia sa už dá kúpiť za cca 13 000€
Pozeral som aj tú.
No nejako ma to stále ťahá k tomu GOLFu 7 najradšej s motorom 1,4 TSI 92kw aj ceny sa hýbu okolo tých 10 000€
Výhoda tej Hondy je v bezproblémovom atmosférickom motore.
Zobraziť komentár 29.11.2019 - 05:46:19
00
ak to má byť 5 dv. hatchbak,zvážil by som niečo takéto-málo najazdené,benzín bez turba,určite spolahlivejšia technika ako VW grup,prípadne sesterský model Hyundai i30:
https://www.autobazar.eu/kia-ceed-14-cvvt-strieborna-edicia-id15423075.html
Zobraziť komentár 29.11.2019 - 08:22:25
00
henten model i30 mal kamarat, normalne natom jazdil a dal to prec pred par mesiacmi lebo sa tam furt daka blbost kazila, vzpery, potom okna, potom volnobeh, nejake senzory neohalitelne blbli. To auto nemalo ani 100k.
Pozrite si tie hondy alebo toyoty.
Sef na pol rocnom superbe(poredtym minula generacia, ten isty pribeh) bol v servico niekolko krat za rok, sused so 4 rocnou toyotou auris, tusim az jedna ziarovka sa tam pokazila za celu dobu.
Uznavam ze japonske auta su odlisne jak dizajnovo aj pristupom k stavbe auta, koncern je taky uhladenejsi, nudnejsi ale omg, kazdy jeden clovek co to ma v mojom okoli s tym chodi do servisu jak na klavir a este si tie auta aj pochvaluju. :lol:
Zobraziť komentár 29.11.2019 - 10:04:29
02
moja i30 ma uz 7 rokov a na servise bola len koli pravidelnym povinnym prehliadkam pocas zaruky, aktualne niekde okolo 108k, kupena trojrocna s 41k
1.6 hladky benzin 93kw
Zobraziť komentár 29.11.2019 - 10:15:47
02
Švagrovi sa I30 combík troj ročný behom lízingu posral 2x
Prvý krát došiel domov v nejakom šetrnom režime a druhý krát mu už priviezli rovno náhradné vozidlo.
No a čo chodím k mechanikovi s našim približovadlom ten mi tvrdí, že Hyundai je auto na max 5 rokov.
Ale toto môže tvrdiť každý o všetkých výrobcoch.
Je to vec vkusu a osobných preferencií.
... rovnako ako u bicykloch.
...a Golf je vraj najpredávanejšie auto v Európe.
No ale všetci tí ľudia sa samozrejme môžu mýliť.
Ja som ozaj viacmenej rozhodnutý pre toho Golfa v motorizácií pravdepodobne 1,4 TSI
Zobraziť komentár 29.11.2019 - 15:36:00
00
ja mam sice 6-golfa, 1.6tdi uz skoro 10 rokov a 280000 km a okrem spotrebneho matrosu ziaden zasah som nemusel robit
Zobraziť komentár 29.11.2019 - 15:54:45
00
Nám sa diesel moc nevyplatí.
V 99% tách krátke trasy okolo 10-15 kilometrov.
Trpel by pri nás.
Zobraziť komentár 29.11.2019 - 16:09:43
00
na takéto krátke trasy sa nehodí ani priamovstrekový turbobenzín,na problémy je konštrukčne zarobené-na 10 - 15 km najlepšie benzínový motor bez turba,vstrekovanie paliva do sacieho potrubia pred nasávací ventil,ale takýchto motorov už je dnes málo ...
k tej Kia ceed-servisujem jednu 1,4 i má teraz 185 000,motor bez problémov,menená už spojka-lebo zápchy v BA,koleno-pletenec výfuku,inak len bežný servis filtre,sviečky,olej,brzdy,a nie je jediná,ktorá bez problémov funguje ...
ako chápem,že láka Golf 7 je to velmi fajn zvezenie,pokial funguje,horšie ke´d sa objavia problémy,riešenia sú drahé a časovo náročné,fakt doporučujem prečítať zopár tém,do googlu stačí napísať motor 1,4 TSI vysoká spotreba oleja,kolísanie otáčok,núdzový režim a pod. čítania je dosť do vianoc ...
Zobraziť komentár 29.11.2019 - 16:24:34
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up