Lubik napísal:
Nám sa diesel moc nevyplatí.
V 99% tách krátke trasy okolo 10-15 kilometrov.
Trpel by pri nás.

Tak u mna sú tie jazdy tiež len do 15km, a nemám problém ani s dpf
29.11.2019 - 16:50:31
00
aké auto,motor a najazdené km? ak problémy zatial nie sú,na 100% prídu,najmä ak sa u DPF filtra nestihne pravidelne spustiť a dokončiť regenerácia
29.11.2019 - 17:07:21
00
nickovw08 napísal:
Tak u mna sú tie jazdy tiež len do 15km, a nemám problém ani s dpf

Kolko z tych 280kkm si najazdil ty?
29.11.2019 - 17:20:26
00
Ja som najazdil 180000
29.11.2019 - 17:32:28
01
tak to je skoro zázrak,DPF na Golfe 6 po 280 000 km,od 100 000 km krátke trasy a žiaden problém? mal si to pri kúpe napichnuté na diagnostiku? na kolko % vypísalo zaplnenenie filtra pevných častíc? jedno vysvetlenie by aj bolo,kdesi som počul,že istá firma vedela softvérovo "odstrániť" ten filter :^) horšie je to na EK,ktorá sa už teraz nedá "vybaviť" ...
29.11.2019 - 18:00:55
00
nickovw08 nemas tam par krat do mesiaca dialnicu ?
29.11.2019 - 18:07:32
00
Na 10-15 kilometrove jazdy máš najlepší plug in hybrid. Samozrejme ak ho máš kde nabíjať.
29.11.2019 - 18:09:38
01
za to co si priplati za ten plug in, moze tri krat vymenit filter pevnych casti za cely zivot auta, cize to trocha postrada zmysel + nosis zo sebou stale spalovaci motor, to je tiez logika velka.


Naposledy upravil Robio dňa 29.11.2019 - 18:13:14, celkovo upravené 1 krát.

29.11.2019 - 18:12:42
01
Tiez cakam kedy vyrobia pekny kombik diesel s plug-in elektrikou. Do roboty to mam 15km a cez vikend prehanam dialnice. Zatial je len e-ckovy medved, a ten je fakt cele zle.
29.11.2019 - 18:12:55
01
Auto ked sme kúpili tak som ho dal čipnút, tam mi softwerovo vypli egr ventil, ale po pár tisíc km mi nechcelo zregenerovat filter, tak výmena egr a zase šlape bez problémov, takže filter mám plne funkčný, po dialnici som neišiel už snád 5 rokov, samozrejme ked sa auto kupovalo tak to boli dlhšie trasy, ale teraz posledné 2-3 roky len 15 tam a 15 spät, pár krát do mesiace nejaký ten výlet s rodinou a v lete nejaký ten maratón takže trošku mu aj prefúkne ventily a dávam si pozor na to aby som neprerušil regeneráciu dpf
29.11.2019 - 18:17:15
00
aha,to je iné,ak sa pár krát do mesiaca pojazdí viac ako 15 km trasa,a občas sa trochu povytáča,tak regenerácia sa stihne dokončiť-tak či tak,280 000 km je dosť,regenerácia sa kvôli popolu spúšťa čoraz častejšie,až nastane situácia "núdzový režim-auto do dielne" ,ale aj to sa dá riešiť,temá napr tu:
https://forum.autobazar.eu/vw-golf-vi-opakovana-regeneracia-dpf-t74091.html
29.11.2019 - 18:26:27
00
Častejšie regenerácie som riešil keď mi nefungoval egr ventil tam auto padlo do núdzového režimu a šiel som takým miernym kopcom na dvojke, vymenil sa egr, spravila sa nútená regenerácia a tuk tuk na čelo odvtedy na tieto krátke trasy mi vychádza rege od cca 450 až 600km a daľšia dôležitá vec je tá, že aj keď to je dízel tak vôbec sa mu nepáčia nízke otáčky a to veľa ľudí nechce ani počuť, že by to mal vytočiť aj nad 2000ot
29.11.2019 - 18:33:11
01
Robio napísal:
za to co si priplati za ten plug in, moze tri krat vymenit filter pevnych casti za cely zivot auta, cize to trocha postrada zmysel + nosis zo sebou stale spalovaci motor, to je tiez logika velka.

Ekonomicky to zmysel asi nema, ale technicky sa mi 3modovy plug-in koncept s mensimi baterkami niektorych vyrobcov paci. Vyhodili prevodovku a nechali len jeden mechanicky prevod na dialnice.
Do mesta ciste elektro (do cca. 50km), medzimesto seriovo (motor - generator (baterka) - elektromotor), dialnice mechanika (elektro dopomoc ak treba).
Problem je, ze medzimestsky seriovy mod ma mensiu ucinnost, ako keby mali mechanicku prevodovku. Na druhej strane mas zase rekuperaciu a dobijanie doma zo siete.
https://www.mitsubishi-motors.com/en/innovation/technology/library/phev.html?intcid2=innovation-technology-library-phev

O diesloch neviem,ale Mitsubishi Outlander PHEV LPG som uz parkrat stretol :)
https://www.e-car.sk/hybridy-na-predaj/
29.11.2019 - 18:35:04
00
nickovw08 napísal:
Častejšie regenerácie som riešil keď mi nefungoval egr ventil tam auto padlo do núdzového režimu a šiel som takým miernym kopcom na dvojke, vymenil sa egr, spravila sa nútená regenerácia a tuk tuk na čelo odvtedy na tieto krátke trasy mi vychádza rege od cca 450 až 600km a daľšia dôležitá vec je tá, že aj keď to je dízel tak vôbec sa mu nepáčia nízke otáčky a to veľa ľudí nechce ani počuť, že by to mal vytočiť aj nad 2000ot

áno,aj keď píšu že 1,6TDi CR má 77 kW,tak pod 2000ot/min nemá žiaden krúťak-zdochlina,čo je aj výhoda,že to tak majitelia nedusia-ako napr.1,9TDi PD z tým istým výkonom,ale kde to motor zvláda,ale následky-vymlátený 2-hmot. zotvačník a iné veci ...
29.11.2019 - 19:45:22
00
nedusia aj preto lebo nema dvojhmotu
cudujem sa inak ze si tam mal problem s egr, kedze to recirkuluje spoza dpf, takze kym funguje dpf, malo by byt egr ok
29.11.2019 - 21:09:47
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up