Taktiež rozmýšľam nad jeho verziou s 29palcovými kolesami.
Je vhodné na tomto bicykli skákať? povedzme nejaky buny hop a podobne ?,
Viem že na skákanie slúžia celoodperované bicykle , tiež či sa môže aj downhill a pod.
Presne aký teren sa odporúča pre tento bicykel?
Tiež by som chcel poradiť na koľko barov by som mal nafúkať kolesá a vzduchovu vidlicu podla váhy človeka, niekto píše ,že do lesa menej barov a na cestu viac. hmotnosť mam 60kg.
A čo sa týka tej vidlice tak na to vraj treba špecialnu pumpu na dofukanie.
Ak by bol niekto ochotný zodpovedať tieto otázky pre niekoho možno primitívne no som začiatočník skúsenosti nemám a za každu pomoc ďakujem
Ano, ak nemáš vysku blizko hraničnej tak na nej nezalezi. Ak mas 180 tak ti je to jedno. Ale 2m clovek nejde dokopy s 26tkou asi rovnako ako 150 cm s 29inou
Asi to bude tym, že sa teraz moc nevozi z Ciny takže mnohí vyrobcovia nemajú sklad lebo im neprisli suciastky.
Bunny hop je vyskok zo zadného kolesa (do vzduchu ide prvé predné)
Hop je vyskok z oboch kolies naraz
Takto to poznám celý život a nechápem na čo preboha maturuješ s názvami
Nematurujem, nedorozumenie.. Chalan chce skakat bunny hop na Rambleri a na 99% mysli tvoj “hop”. Ocividne vo svete to volaju American /English bunny hop, teda 2 sposoby. A ano nejaky ten mini bunny hop vies spravit aj s vysunutou sedlovkou ale preskocis tak max 5cm a zapastia trpia.
Bol som nazvany “neskusenym” co ma bunny hop akurat tak napozerany na youtube tak mi nedalo nereagovat na “skusenych” jazdcov ?♂️
Aky máš presne rozpočet?
Ten Zephyr je pruser. Naskrabal som horko tazko nan prachy a je iba zaciatok sezony a je total vypredany. Vraj ho uz nebudu vyrabat, iba 2021 verziu a to bohvie kedy. Tiez by sa mi hodila nejaka alternatíva zan nechce sa mi byt neviem ako dlho bez biku ked moj stary som prave rozbil...
Toho 🙂 na konci si si nevsimla, ano?