zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Tu je este ako to vyzera na sirku.
No zatial velka spokojnost. Super grip, stopu drzi.
RANDAL, mozem to zajtra vecer odmerat ( nemam ale subleru), takze len klasicky
Dnes som na tom dal trail z Race od vodarne, ci co tam je na Kolibu, potom dole, Cerovu v plnom profile, cez Maly Slavin na BK, dole k Slivovi, a potom Krasnansky trail a zlte cečko naspat do Race.
Zatial som viac ako spokojny.
https://www.fulcrumwheels.com/en/technologies/mtb-wheels-technologies/2-way-fit-ready-mtb
tak pri 1.84bar a 30mm vnutornej sirke rafku, to nahrubo merane (bocnica/bocnica) ma tych cca. 56-57mm
Ja mam vpredu Michelin Wild Gripr 2,25" na 21mm vnutornej sirke rafiku a ma 57mm.
Ešte by ma zaujímalo či tu niekto jazdí od Vittorie aj šírku 2,6? Nemusí byť Agarro aj iný model, že akú reálnu šírku plášťa nameral? ETRTO tomu píšu 65mm..reálne si myslím, že to bude 62-65mm podľa šírky ráfiku, čo by mi na sneh stálo za úvahu.
Dal som v piatok a dnes na nich dokopy 125km, z toho cca 35 po asfalte a zvysok v lese (Cerova, Somar, krasnansky trail, potom zlte cecko naspat do Race atd...) a NN sa moze strcit. Uz ziadne odskakovanie, smykanie na korenoch a podobne.
https://www.fulcrumwheels.com/en/technologies/mtb-wheels-technologies/2-way-fit-ready-mtb
daj potom prosim vediet ci si to takto nahodil, ja som tu pasku z red fire vyhodil prec a dal klasicku tubeless pasku...netusil som ze to moze byt pouzitelne aj stou original..