zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Ja pouzivam mnoho rokov Caffelatex (Schwalbe pneu na mavicoch) a bez problemov, uplna spokojnost.
Presne to iste ale s Agarro, vyskusal som 4 pumpy, minul 2 CO bombicky, skusil kompresor, co mam v aute, jarovu vodu, vestko mozne, X krat isla pneu dole hore (predne aj zadne) az som nakoniec tiez skoncil na benzinke, a este aj tam sa trapil, ale nakoniec som ten boj vyhral
Lezyne Pressure Over Drive: https://www.alza.sk/sport/lezyne-pressure-over-drive-gloss-black-d4623951.htm
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/pumpy-co2/servisne-pumpy/beto-cja-001s-tlakovy-prepustaci-valec-pre-hustenie-bezdusovych-pneumatik.html
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/pumpy-co2/servisne-pumpy/schwalbe-zasobnik-tire-booster-na-tlakovanie-bezdusovych-kolies.html
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/pumpy-co2/servisne-pumpy/sks-nadoba-rideair-model-2020.html
Schwalbe TIRE BOOSTER zásobnik na tlakovanie bezdušových kolies
50,99 €
MOC 66,99 €Po tom Schwalbe pokukujem, ghetto build BOOSTER z flase som zo srandy urobil, ale musim mu vylepsit design (tesnenie), po riadnom natlakovani fuci popod jeden ventilok,
Alebo pre pripad do terenu
https://milkit.bike/en/product/milkit-booster/
Este jedna vec, dufam ze ked podrzi ten plast dlhsie na kolese, to prehnutie po sfunuti by sa mohlo napravit, lebo toto fukat niekde v terene by bola morda a asi uz len dusu potom pouzit.