Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
pri mazde 3 z 2010, 2.2 je to jednoduché, keď vypaluje filter, tak okamzite stupne aktuálna spotreba, takže pri rozbiehani tam trebárs ukáže 80l/100km inak sa to nedá zistiť, auto nijak nie je lenivejsie. dalej som zistil, že bez ohľadu ako a kde auto jazdí regeneruje sa filter každých 370 - 400 km, takže dá sa s tým pekne pracovať. Pri samotnej regenerácii pomáha držať motor v otáčkach, kľudne na 3000 rpm, prebehne to rýchlejšie (samozrejme pri zahriatom motore)
Auto zásadne nepodtacam.občas vynimocne tam dám cca 1600 rpm, ďaleko častejšie však 2000 a aj viac.Doteraz nikdy som nemal akýkoľvek problém a pritom sa jazdia aj krátke trasy, auto má za 9 rokov prevádzky 116k km.
Dlhodobá spotreba 5.8l podľa palubaku, čiže reálne jazdím za 6.
pri bmw 520 z 2010 roku človek nemá sancu poznať, kedy regeneruje
ta možnosť vybrať si, kedy chcem že auto bude regenerovať v praxi by bola kontraproduktívna, ľudia by na to proste kaslali, ved ani teraz vacsina nevie ze daky dpf má a skoro nik nevie, ako sa k auto ním vybaveným má chovať.
základ je cca raz za týždeň dlhšia jazda, cca 3/4 hod a zahriate auto občas vytočiť, dopriať si športovú jazdu a nedusit motor. v tomto nechápem at prevodovky, s ktorými som sa viezol, ktoré kľudne tocia 1200 rpm a pri 1500 preraduju.
Brat jazdil na tom velmi sportovo a ver mi, ze tam rozdiel vo vykone bol a dost vyrazny. Motoricky to bolo super auto, ale napriklad klima, kurenie tam bolo o nicom, neviem kde je vnutorne cidlo, ale to bol pokus omyl pri nastavovani teploty.
ešte dodám, že už keď sa regenerácia spustí, ak sa nikam neponáhľam, nechám ju dokončiť. občas to znamená, že sa 10 min zbytočne vozík, zvykol som si na to, beriem to ako daň za to, že mám 150k žihadlo a jazdím za šestku
Mne regeneracia nefunguje (dakto sa hral s RJ a snazil sa odpojit DPF) a auto sa regeneruje stale. A jedina zmena je, ze mam o pol litra vyssiu spotrebu. Na diagnostike len vidim, ako vojdem na dialnicu s 20% zanesenim a do ciela dojdem s 0%. Ale ako user by som naozaj ocenil aspon oznam, ze treba ist prevetrat auto na dialnicu a to, ze bezi staticka regeneracia a nemam vypinat motor.
ani nemusim citat vase debaty.... mrzi ma to ale kvalitne kary sa nevyrabaju od rocnika 2005/2006 ....... pekne to skryli za emisie a neviem co este, zacali polovacku na tdi motory, ...atd
Btw. v Peugeotoch sa da jednoducho dorobit kontrolka prebiehajucej regeneracie - pocas celej regeneracie je zapnuty ohrev zadneho skla a spätakov, takze staci napojit 12 V LED diodu na konektor v spätaku alebo na konektor v zadnom skle a vybavene. Predpokladam, ze to plati plosne pre vsetky auta z PSA koncernu, cize aj Citroen a momentalne uz aj Opel.
A na čo ti je ďalšia kontrolka ? Mne na všetkých autách čo som mal pri zapnutom vyhrievani zadného skla sa rozsvietilo podsvietenie tlačidla pre danú funkciu ...
Aka je pointa mat zapnute vyhrievanie skiel ked sa regeneruje dpf?
mňa napadá, že to chce zvýšiť záťaž alternátora, aby sa držali otáčky motora trochu vyššie, ale to by malo zmysel iba na voľnobehu
ja to robím, keď v zime začínam jazdu dlhým zjazdom, lebo vtedy sa motor nezohreje ani po dlhých kilometroch (napr. z Jasnej alebo Žiarskej až do LM a brzdením sa dosť vytáča) a mám problém, že na čistom voľnobehu (cca 600ot) motor nejako hrkoce, tak buď jemne pridávam plyn, alebo zapnem všetky svetlá, ohrevy, ale najvyššiu spotrebu (podľa úbytku napätia pri vypnutom motore) má ventilátor kúrenia, ale ani dokopy to otáčky viditeľne nezdvihne
chcelo by to dorobiť tempomat, alebo vyriešiť primárny problém s hrkotaním...
Ano, zvysenie zataze motora cez alternator. A bezi to cely cas, lebo riadiaca jednotka nevie kedy vyradis do neutralu a ides na volnobeh, takze je to takto poistene. A regeneracia funguje na rozdiel niektorych inych znaciek dobre - na dialnici okolo 6-7 minut, mimo dialnice 10-15.
P.S. Tie volnobezne otacky 600 asi nie su v poriadku. Aspon nepoznam ziadne auto kde by boli standardne tak nizke. Ten zvuk tiez napoveda.
na fb v skupine "passat b7" sú ľudia čo dorábajú kontrolku na prebiehajúcu regenráciu. takto to vyzerá (zelená kontrolka). copyrightscontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net scontent.fksc1-1.fna.fbcdn.net
Mne regeneracia nefunguje (dakto sa hral s RJ a snazil sa odpojit DPF) a auto sa regeneruje stale. A jedina zmena je, ze mam o pol litra vyssiu spotrebu. Na diagnostike len vidim, ako vojdem na dialnicu s 20% zanesenim a do ciela dojdem s 0%. Ale ako user by som naozaj ocenil aspon oznam, ze treba ist prevetrat auto na dialnicu a to, ze bezi staticka regeneracia a nemam vypinat motor.
Sledoval by som si hladinu oleja v tvojom pripade a neparkoval by som na suchej trave
Podla mna regeneracia by mala byt riesena formou intervalu, kedy user moze zvolit, ze chce regenerovat a ked to v danom intervale nezvoli, auto zacne regenerovat samo, aj ked sa to najmenej hodi. Ale vacsina BFU netusi ani ako skontrolovat hladinu oleja v motore, nie to este co je to DPF a ze sa o to treba starat, takze ma neprekvapuje, ze vyrobcovia aut to riesia ako to riesia.
Regeneracia nemoze byt riesena formou intervalu,pretoze je rozdiel najazdit 500km v meste a 500km po dialnici.Po meste sa zanesie rychlejsie.Regeneraciu si ecu urcuje podla stavu zanesenia filtra a info dostava zo snimaca dif.tlaku dpf,ktory dava info o zaneseni filtra.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Auto zásadne nepodtacam.občas vynimocne tam dám cca 1600 rpm, ďaleko častejšie však 2000 a aj viac.Doteraz nikdy som nemal akýkoľvek problém a pritom sa jazdia aj krátke trasy, auto má za 9 rokov prevádzky 116k km.
Dlhodobá spotreba 5.8l podľa palubaku, čiže reálne jazdím za 6.
pri bmw 520 z 2010 roku človek nemá sancu poznať, kedy regeneruje
ta možnosť vybrať si, kedy chcem že auto bude regenerovať v praxi by bola kontraproduktívna, ľudia by na to proste kaslali, ved ani teraz vacsina nevie ze daky dpf má a skoro nik nevie, ako sa k auto ním vybaveným má chovať.
základ je cca raz za týždeň dlhšia jazda, cca 3/4 hod a zahriate auto občas vytočiť, dopriať si športovú jazdu a nedusit motor. v tomto nechápem at prevodovky, s ktorými som sa viezol, ktoré kľudne tocia 1200 rpm a pri 1500 preraduju.
mňa napadá, že to chce zvýšiť záťaž alternátora, aby sa držali otáčky motora trochu vyššie, ale to by malo zmysel iba na voľnobehu
ja to robím, keď v zime začínam jazdu dlhým zjazdom, lebo vtedy sa motor nezohreje ani po dlhých kilometroch (napr. z Jasnej alebo Žiarskej až do LM a brzdením sa dosť vytáča) a mám problém, že na čistom voľnobehu (cca 600ot) motor nejako hrkoce, tak buď jemne pridávam plyn, alebo zapnem všetky svetlá, ohrevy, ale najvyššiu spotrebu (podľa úbytku napätia pri vypnutom motore) má ventilátor kúrenia, ale ani dokopy to otáčky viditeľne nezdvihne
chcelo by to dorobiť tempomat, alebo vyriešiť primárny problém s hrkotaním...
P.S. Tie volnobezne otacky 600 asi nie su v poriadku. Aspon nepoznam ziadne auto kde by boli standardne tak nizke. Ten zvuk tiez napoveda.
Sledoval by som si hladinu oleja v tvojom pripade a neparkoval by som na suchej trave
Regeneracia nemoze byt riesena formou intervalu,pretoze je rozdiel najazdit 500km v meste a 500km po dialnici.Po meste sa zanesie rychlejsie.Regeneraciu si ecu urcuje podla stavu zanesenia filtra a info dostava zo snimaca dif.tlaku dpf,ktory dava info o zaneseni filtra.