pri mazde 3 z 2010, 2.2 je to jednoduché, keď vypaluje filter, tak okamzite stupne aktuálna spotreba, takže pri rozbiehani tam trebárs ukáže 80l/100km
inak sa to nedá zistiť, auto nijak nie je lenivejsie. dalej som zistil, že bez ohľadu ako a kde auto jazdí regeneruje sa filter každých 370 - 400 km, takže dá sa s tým pekne pracovať. Pri samotnej
regenerácii pomáha držať motor v otáčkach, kľudne na 3000 rpm, prebehne to rýchlejšie (samozrejme pri zahriatom motore)
Auto zásadne nepodtacam.občas vynimocne tam dám cca 1600 rpm, ďaleko častejšie však 2000 a aj viac.Doteraz nikdy som nemal akýkoľvek problém a pritom sa jazdia aj krátke trasy, auto má za 9 rokov prevádzky 116k km.
Dlhodobá spotreba 5.8l podľa palubaku, čiže reálne jazdím za 6.
pri bmw 520 z 2010 roku človek nemá sancu poznať, kedy regeneruje
ta možnosť vybrať si, kedy chcem že auto bude regenerovať v praxi by bola kontraproduktívna, ľudia by na to proste kaslali, ved ani teraz vacsina nevie ze daky dpf má a skoro nik nevie, ako sa k auto ním vybaveným má chovať.
základ je cca raz za týždeň dlhšia jazda, cca 3/4 hod a zahriate auto občas vytočiť, dopriať si športovú jazdu a nedusit motor. v tomto nechápem at prevodovky, s ktorými som sa viezol, ktoré kľudne tocia 1200 rpm a pri 1500 preraduju.