misko_hrasko napísal:
ja som sa rozhodol pre cannondale topstone tiagra a vobec to nie je zla volba tiez :), presvedcilo ma aj vnutorne vedenie kabelaze a hydro brzdy. ale tiez som tam menil kluky za tuhsie grx a tiez smyk a prehadzovacku za grx400 (ekvivalent k tiagre).


No presne nad topstone som uvažoval ja ale vo velocity v BA ho už nemali, tak som nakoniec šiel do GT. Vnútorne vedenie kabeláže nemá čo je veľká skoda, ale tak to je maličkosť. Ten soot 30 čo som mal bol pre mna veľmi zlý bike tak mi ho dovolili vymeniť.
03.06.2020 - 13:09:14
00
Páni, rýchla otázka: je toto použiteľné na servis Koyuk 1.0 2019 na stredové zloženie a na kolesá? Až tak sa v tom nevyznám a nechcem kupovať zbytočne blbosť. https://sport.bazos.sk/inzerat/111948371/predam-novy-kluc-na-stredove-zlozenie.php
03.06.2020 - 14:27:37
00
vsade uvadzaju ako osku "shimano" v tom sa zase nevyznam ja. ale ak je to hollowtech II tak ti to bude sediet. najlepsie daj fotku.
03.06.2020 - 14:32:00
00
Ako pozerám, za tú cenu sa to dá kúpiť priamo v obchode, tak dotiahnem bike tam a budem mať 100% istotu.
03.06.2020 - 15:07:05
00
...taktiež spokojný

Prílohy:

070C34F6-1B4D-4459-A018-C5E821E18C84.jpeg
070C34F6-1B4D-4459-A018-C5E821E18C84.jpeg 2.64 MiB thumb_up2thumb_down

03.06.2020 - 20:41:54
05
McLoo napísal:
Ja 2 defekty za 900km :tmi: kolko ti vydrzali tie original schwalbe?
Dal by som 80-100ml na koleso. Mozno aj menej by stacilo.



Tie ešte stále žijú,myslím že sú není ešte ani v polovičke. Majú za sebou cca 2500km.
03.06.2020 - 22:08:11
00
Perun napísal:
Neboj sa určite týmto nekončíš..... toto je začiatok ????


Bohužiaľ ale končím ?? ďalší level bude nový bike v karbone už. Rafiky už mám kúpené,dám tam DT Swiss 470. Snáď budú peniaze na vyplet. Trochu stlačiť váhu v rotácii ? snáď to pôjde lepšie za pedálom. Preto som kúpil na skúšku aj ľahšie duše. Originál omotavka je dosť tenká a po 2500km už je ako papier ?

Prílohy:

IMG_20200603_194631.jpg
IMG_20200603_194631.jpg 639.73 KiB thumb_up0thumb_down

03.06.2020 - 22:16:47
00
...POSTREHY alebo
Stacia vam prevody na gravel ,teda hlavne v terene alebo ci ten prechod z horskeho bajku na uzsie kolesa a menej valiveho odporu,,ci je to znatelne
..proste ci by ste menili nieco alebo mate dva bajky (gravel/horak)
dikes
04.06.2020 - 16:41:07
10
Na to čo jazdím stačia. Chcel som ho hlavne ako odolnejší cesťák + krosový bicykel.

Väčšinou na ňom jazdím okolite doliny s horším asfaltom a zvažnice popod hrebeň. Či už v MF alebo vo VF. V poslednej dobe napr. zvažnice popod Hnilickú Kyčerou medzi Valčianskou a Slovianskou dolinou alebo popod VF Kľak v Kantorskej doline.

Okrem neho mám 160/150 mm endurku a jazdiť to na tom bola nuda. Na tomto je to super a na asfalte sa s prevodom 46/11 tiež nestratí. Preto som bral dvojplacku, aby som po výmene plášťov mohol jazdiť aj dlhšie asfaltové výjazdy. Nejake traily a podobne na ňom nejazdím. Nebaví ma to, tam radšej vezmem MTB.

A musím povedať, že po kúpe ma veľmi začalo baviť motať sa len tak po okolí a objavovať nové cesty.


Naposledy upravil volodaj dňa 04.06.2020 - 17:00:35, celkovo upravené 1 krát.

04.06.2020 - 16:57:15
02
Jazdim skoro to iste co aj na horaku, na graveli je to este viac zabavy lebo ti ziadnu chybu neodpusti, vyleziem aj 20% v lahkom terene na 30/34T takze jedine co ta moze oedzit je technika a kondicka. Ale to si maloktory cyklista pripusti :D
04.06.2020 - 16:59:44
02
Môj postreh kúpil som svoj gravel/cyklokros ako odolnejší cesťak predsa len pri mojej váhe 160kg potrebujem trocha odolnejší stroj. Myslel som že ho budem využívať primárne na asfalte a terén maximálne nejaké poľné cesty. Ale začalo ma nenormálne baviť lietať ním po lese, singloch a kopcoch. Postupne som prišiel na to že mi vyhovuje keď mám pol kazety odstupňovanej po jednom-dvoch zuboch na cestu a potom zvyšok ľahké prevody s väčšími skokmi do terénu. Musím povedať že 30/34 mi stačilo zatiaľ na hocijaký kopec na asfalte. Aj to som mal zaradené málokedy ale do terénu to už nebolo ono. Samozrejme stále zo zreteľom že na biku sedia "dvaja 80kg chlapi" tak som zariskoval a nahodil 11-40 kazetu a teraz mám pocit že je ten bike ušitý fakt na mňa. Po ceste mám dostatok cestných prevodov a do terénu zasa dostatok ľahkých. Podľa toho čo som zatiaľ skúsil možno by mi stačila aj kazeta 11-36 ale Shimano takú kazetu nemá a tak som šiel na 11-40 a neľutujem. Ďalšia vec, ktorá mi dosť spríjemnili výšľapy boli oválne prevodníky. Po skúške malej oválnej píly som ani nezaváhal a nahodil som aj veľkú oválnu pílu. Ale to je už iný príbeh...
A toto je vlastne to krásne na Gravel segmente že čo stroj to iný príbeh iné využitie a iná konfigurácia. Človek nie je nútený na škatuľkovanie , chceš ho na cestu nech sa páči, kros, terén, zima..... Výber je na tebe a nikto nikdy nemôže povedať že to alebo to už nie je Gravel....
04.06.2020 - 20:17:21
05
Mne prevody úplne vyhovujú. Jazdím hlavne cestu, do lesa mám mtb. Gravel beriem ako doplnok, alebo zmenu popri mtb jazdení.
04.06.2020 - 21:10:46
01
Ahojte páni

Trošku sledujem túto tému a istý čas sa pohrávam s myšlienkou zadovážiť si gravel ako doplnok k trail full-u. Mojim cieľom je hlavne byť oveľa rýchlejší na ceste a hlavne v kopcoch.
Láka ma aj možno chodiť s ním na ceste (Malé Karpaty tam kde je asfalt atď), možno v ľahšom teréne ale neviem či by cesťák nebol oveľa rýchlejší ako gravel.

Moj rozpočet je cca +/- 1300 eur.

Kandidáti na gravel by boli Kellys Soot 50 alebo GT Grade Expert. Ako ekvivalentny cestak trebars Giant Contend AR2, Lapierre Sensium AL 500, Cannondale CAAD Optimo 105, Cannondale Synapse Alloy

Myslíte že v tejto cenovej kategórii bude veľký rozdiel medzi gravel a road (endurance)?

Diky
05.06.2020 - 18:55:44
01
CykloTRON napísal:
Ahojte páni

Trošku sledujem túto tému a istý čas sa pohrávam s myšlienkou zadovážiť si gravel ako doplnok k trail full-u. Mojim cieľom je hlavne byť oveľa rýchlejší na ceste a hlavne v kopcoch.
Láka ma aj možno chodiť s ním na ceste (Malé Karpaty tam kde je asfalt atď), možno v ľahšom teréne ale neviem či by cesťák nebol oveľa rýchlejší ako gravel.

Moj rozpočet je cca +/- 1300 eur.

Kandidáti na gravel by boli Kellys Soot 50 alebo GT Grade Expert. Ako ekvivalentny cestak trebars Giant Contend AR2, Lapierre Sensium AL 500, Cannondale CAAD Optimo 105, Cannondale Synapse Alloy

Myslíte že v tejto cenovej kategórii bude veľký rozdiel medzi gravel a road (endurance)?

Diky


Hej bude tam rozdiel, prevody a prípustná šírka plášťov. Ak máš možnosť požičaj si gravel na 1/2 dňa a vyskúšaj si to. Ja som si gravel kupoval tiež ako doplnok z enduro bajku a odvtedy na enduro padá prach...
05.06.2020 - 19:03:49
00
CykloTRON Ako povedal kolega hlavny rozdiel bude v pripustnej sirke plasta. Prevody asi az tak nie lebo do 1300€ kupis gravel tak na shimano 105. GRX ktora ma lahsie prevody asi nezozenies. 105ka ma klasicke cestne prevody 50/34 a kazeta 11-32/34. Ak mas zaujem o SOOT50 a stacil by ti minulorocny model komplet na 105ke tak v Malackach maju vel. M za 1000€+nejake drobne. V podstate to iste ako tohtorocny akurat ina sada
05.06.2020 - 19:19:31
00
keyboard_arrow_up