co je toto za bike...kamarat si ho objednal a poslali mu...
Ak objednal cez eshop a nechce ho nech ho vrati.
Inac pozeral som na stranke Dema ten bike a za to by som teda 950 eur nedal ani nahodou.
Najvacsi fail je dat do produktovu fotku bowdeny tahane vnutrom ramu a dostanes vonkajsie. Uznavam ze sa to lepsie servisuje ale z principu by ma to nasralo.
Hej three ale na obrazku je iny...vedenie bowdenov vo vnutri atd atd...je tam viac odlisnosti od obrazku
V čase keď sa vyrábal katalóg ešte neexistovala reálna vzorka rámu. Je to foto vyrábané elektronicky. Obchodníci sú však informovaní a na stránke je špecifikácia. Problém je keď si niekto objedná v krabici.
Inak zaujímavé, že jedna skupina bajkerov preferuje vedenie bowdenov vonkajškom kvôli servisovateľnosti a v tomto prípade sa tu zatiaľ vyjadruje viac bajkerov "za" vedenie vnútrom.
Hlavové aj vidlica sú tapered. Žiadna redukcia. Vidla celokarbon.
[quote="@1609913"]V čase keď sa vyrábal katalóg ešte neexistovala reálna vzorka rámu. Je to foto vyrábané elektronicky. Obchodníci sú však informovaní a na stránke je špecifikácia.
V kazdom pripade kedze uz maju realne biky tak by to mali zmenit a nie zavadzat kupujuceho...aj brzdove paky su tam hydry...v popise je sice mechanika napisane mechanicke ale kupujuci nemusi poznat rozdiel a skor si to vsimne ked bude porovnavat foto...laik skor vybera podla vzhladu nie podla vybavy lebo sa v tom aj tak nevyzna
Na jednej strane sa musím Demy zastať, priateľke sme pred pár rokmi kupovali cesťáčik v krásnej modrej farbe, bol to miláčik. V eshope sme dostali aj zľavu a jazdilo sa na ňom veľmi dobre, predal sa len pred pár mesiacmi so slzou v oku.
Ale toto nechápem. Dema si zadá výrobu rámu nejakej partnerskej spoločnosti v ázii a pri výrobe katalógu nevie či jej vyrobia s vnútorným alebo vonkajším vedením laniek? Seno pre ovečky. Ak ak hej, mali to okamžite riešiť a nie s kľudným svedomím posielať ľuďom prakticky úplne iné rámy, čo teda vedenie lankom vnútrom/vonkajškom je pre mňa zásadný konštrukčný rozdiel. Ešte to aj obhajovať ľahkou servisovateľnosťou...niekto si tu robí srandu. Vymeniť lanká vedené vnútrom s použitím nite alebo magnetu je záležitosť na pár minút. Lanká sú chránené voči vode a blatu, nehovoriac o vzhľadovej stránke veci. Ďalej je tam na prvý pohľad výrazný rozdiel v lícovaní vidlice a hlavovej trubky...na fotke super, realita
Kúp si okuliare, alebo sa nauč čítať. Napísala som "Hlavové aj vidlica sú tapered. Žiadna redukcia." T.j. Hlavové zloženie je tapered. Je to model FSA Orbit ITA (https://shop.fullspeedahead.com/en/type/headset-spares/headsets/road-mtb/orbit-ita)
Nenapísala som, že hlavovÁ trubka je tapered. Hlavová trubka s vnútorným priemerom sa bežne používa u renomovaných výrobcov ručne robených oceľových alebo titanových rámov na montáž tapered vidlice.
To foto napravo nie je zložený bajk v Deme. Je to bajk zákazníka, ktorý si ho kúpil v krabici a zložil sám. Ale to ty určite dobre vieš a snažíš sa troliť a robiť so seba debila pardon frajera.
prva bola hlavova trubka non tapered a potom vymysleli trubku tapered. a aby sa do netapered hlavovej dala pouzit tapered vidla, tak sa vymyslelo taketo hlavove zlozenie.
a este ako si napisala, pouziva sa pre vyrobu ramov ocelovych a titanovych, kde je problematicke spravit tapered hlavovu trubku, co ale pri hliniku problem nieje.
...ešte to aj obhajovať ľahkou servisovateľnosťou...niekto si tu robí srandu. Vymeniť lanká vedené vnútrom s použitím nite alebo magnetu je záležitosť na pár minút. Lanká sú chránené voči vode a blatu, nehovoriac o vzhľadovej stránke veci.
Toto chápeme všetci,ktorí máme vnútorné vedenie.Ktorí ho nemajú,tak používajú presne takéto primitívne argumenty.Ľahšie servisovateľné ,to určite.Lenže pokiaľ to lanko ide vnútrom rámu a tým nemyslím tie nepodarené hybridné riešenia,tzv.,,kočkopes" (niečo vnútri niečo vonku),tak tam nie je čo servisovať.Ako som pred 4 rokmi poskladal bicykel,tak tam mám stále tie isté radiace aj brzdové lanká a nepociťujem žiadny problém s radením,funguje,ako keby som to včera nahadzoval.A ešte zopár rokov fungovať bude.A o dizajnovom aspekte sa škoda baviť,to je ,,nebe a dudy".
Riadny fail od Demy. Podobne zavadzanie zakaznika som este nevidel, to snad uz aj cinania su spolahlivejsi
No väčší fail bolo, keď jeden svoj model cesťáka dlhé roky volali Carrera. Pritom Carrera je talianska značka bicyklov, a keďže pred rokmi na nich jazdila Dukla Trenčín, tak známa aj u nás.
JoKo v tom by som problém nehľadal, zase to nepreháňajme. Dema nazvala jeden svoj cestný model názvom inej značky ale zároveň aj slovom označujúcim preteky v cudzom jazyku. To by si musel aj značku Carrera obviniť z ,,failu´´ keď sa nazvali podľa modelu Porsche Okrem toho Dema Carrera bol veľmi vydarený cesťáčik.
Trh je preplnený a takýchto kombinácii vo svete cyklistiky je veľa, viď napr. ,,našu´´ neslávne známu značku Strada vs. KTM Strada vs. 3T Strada, Canyon Ultimate vs. Litespeed Ultimate vs. BH Ultimate, atď
Ja fandím domácim značkám a kedy sa dalo sme u nich kúpili, ale hore diskutovaný model Demy im veľmi nevyšiel, dúfam že sa k tomu postavia zodpovedne a nebudú si kaziť dobré meno.
Vo svete biznisu sa to vola prizivovanie na dobrom mene... Vo svete cyklistiky tak Campa musela zmenit nazov sady Daytona na Centaur, lebo sa ozval pretekersky okruh a dosiahli zakaz predaja sady v USA, VW v U.S. predavali Golfy pod nazvom Rabbit, lebo sa spolocnost Gulf chcela sudit.
Carrera je dost bezny nazov, napr. odevy (rifle), okuliare, auta (Porsche) - ale vzdy z inej branze. Nazvat model bicyklov podla vyrobcu inych bicyklov - to chce odvahu. A keby tu Carrera bici mal dovozcu, velmi rychlo by ich stiahli z trhu.
prva bola hlavova trubka non tapered a potom vymysleli trubku tapered. a aby sa do netapered hlavovej dala pouzit tapered vidla, tak sa vymyslelo taketo hlavove zlozenie.
a este ako si napisala, pouziva sa pre vyrobu ramov ocelovych a titanovych, kde je problematicke spravit tapered hlavovu trubku, co ale pri hliniku problem nieje.
Prvý bol určite ftu2 a rýchlo pojedol všetku múdrosť sveta a nás ostatných nechal *****
P.S. čakám ťa začiatkom týždňa u mňa v kancelárii. Buď chlap a predstav sa mi osobne a neštekaj anonymne za plotom ako psík
www.carrerapro.bike - každý výrobca má v portfóliu aj drahé, aj lacné výrobky. Pozri si ich stránku, možno tam nájdeš aj model Zelos, a možno je to produkt na objednávku pre jedného distribútora.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ak objednal cez eshop a nechce ho nech ho vrati.
Inac pozeral som na stranke Dema ten bike a za to by som teda 950 eur nedal ani nahodou.
Najvacsi fail je dat do produktovu fotku bowdeny tahane vnutrom ramu a dostanes vonkajsie. Uznavam ze sa to lepsie servisuje ale z principu by ma to nasralo.
V čase keď sa vyrábal katalóg ešte neexistovala reálna vzorka rámu. Je to foto vyrábané elektronicky. Obchodníci sú však informovaní a na stránke je špecifikácia. Problém je keď si niekto objedná v krabici.
Inak zaujímavé, že jedna skupina bajkerov preferuje vedenie bowdenov vonkajškom kvôli servisovateľnosti a v tomto prípade sa tu zatiaľ vyjadruje viac bajkerov "za" vedenie vnútrom.
Hlavové aj vidlica sú tapered. Žiadna redukcia. Vidla celokarbon.
V kazdom pripade kedze uz maju realne biky tak by to mali zmenit a nie zavadzat kupujuceho...aj brzdove paky su tam hydry...v popise je sice mechanika napisane mechanicke ale kupujuci nemusi poznat rozdiel a skor si to vsimne ked bude porovnavat foto...laik skor vybera podla vzhladu nie podla vybavy lebo sa v tom aj tak nevyzna
Ale toto nechápem. Dema si zadá výrobu rámu nejakej partnerskej spoločnosti v ázii a pri výrobe katalógu nevie či jej vyrobia s vnútorným alebo vonkajším vedením laniek? Seno pre ovečky. Ak ak hej, mali to okamžite riešiť a nie s kľudným svedomím posielať ľuďom prakticky úplne iné rámy, čo teda vedenie lankom vnútrom/vonkajškom je pre mňa zásadný konštrukčný rozdiel. Ešte to aj obhajovať ľahkou servisovateľnosťou...niekto si tu robí srandu. Vymeniť lanká vedené vnútrom s použitím nite alebo magnetu je záležitosť na pár minút. Lanká sú chránené voči vode a blatu, nehovoriac o vzhľadovej stránke veci. Ďalej je tam na prvý pohľad výrazný rozdiel v lícovaní vidlice a hlavovej trubky...na fotke super, realita
Hlavové aj vidlica sú tapered. Žiadna redukcia. Vidla celokarbon.
mne sa paci, ako Kristina este aj pitchovinu obhajuje.
hlavova trubka na rame je non tapered a je tam pouzite redukcne hlavove zlozenie na tapered vidlu, ako som uz napisal predtym.
https://www.bicycles.sk/shop/hlavove-zlozenie-fsa-orbit-ita-b-29851/
a co ta chybajuca podlozka nad predstavcom, koli celokarbonovej vidle? to ako takto mohli zlozit?
Nenapísala som, že hlavovÁ trubka je tapered. Hlavová trubka s vnútorným priemerom sa bežne používa u renomovaných výrobcov ručne robených oceľových alebo titanových rámov na montáž tapered vidlice.
To foto napravo nie je zložený bajk v Deme. Je to bajk zákazníka, ktorý si ho kúpil v krabici a zložil sám. Ale to ty určite dobre vieš a snažíš sa troliť a robiť so seba debila pardon frajera.
co bolo prve: sliepka alebo vajce?
prva bola hlavova trubka non tapered a potom vymysleli trubku tapered. a aby sa do netapered hlavovej dala pouzit tapered vidla, tak sa vymyslelo taketo hlavove zlozenie.
a este ako si napisala, pouziva sa pre vyrobu ramov ocelovych a titanovych, kde je problematicke spravit tapered hlavovu trubku, co ale pri hliniku problem nieje.
...ešte to aj obhajovať ľahkou servisovateľnosťou...niekto si tu robí srandu. Vymeniť lanká vedené vnútrom s použitím nite alebo magnetu je záležitosť na pár minút. Lanká sú chránené voči vode a blatu, nehovoriac o vzhľadovej stránke veci.
Toto chápeme všetci,ktorí máme vnútorné vedenie.Ktorí ho nemajú,tak používajú presne takéto primitívne argumenty.Ľahšie servisovateľné
No väčší fail bolo, keď jeden svoj model cesťáka dlhé roky volali Carrera. Pritom Carrera je talianska značka bicyklov, a keďže pred rokmi na nich jazdila Dukla Trenčín, tak známa aj u nás.
Trh je preplnený a takýchto kombinácii vo svete cyklistiky je veľa, viď napr. ,,našu´´ neslávne známu značku Strada vs. KTM Strada vs. 3T Strada, Canyon Ultimate vs. Litespeed Ultimate vs. BH Ultimate, atď
Ja fandím domácim značkám a kedy sa dalo sme u nich kúpili, ale hore diskutovaný model Demy im veľmi nevyšiel, dúfam že sa k tomu postavia zodpovedne a nebudú si kaziť dobré meno.
Carrera je dost bezny nazov, napr. odevy (rifle), okuliare, auta (Porsche) - ale vzdy z inej branze. Nazvat model bicyklov podla vyrobcu inych bicyklov - to chce odvahu. A keby tu Carrera bici mal dovozcu, velmi rychlo by ich stiahli z trhu.
Na take Colnago alebo Pinarelo si netrufli...
co bolo prve: sliepka alebo vajce?
prva bola hlavova trubka non tapered a potom vymysleli trubku tapered. a aby sa do netapered hlavovej dala pouzit tapered vidla, tak sa vymyslelo taketo hlavove zlozenie.
a este ako si napisala, pouziva sa pre vyrobu ramov ocelovych a titanovych, kde je problematicke spravit tapered hlavovu trubku, co ale pri hliniku problem nieje.
Prvý bol určite ftu2 a rýchlo pojedol všetku múdrosť sveta a nás ostatných nechal *****
P.S. čakám ťa začiatkom týždňa u mňa v kancelárii. Buď chlap a predstav sa mi osobne a neštekaj anonymne za plotom ako psík