Skoda ze si rovno zmenil aj HSC. Ako som ti uz pisal pri tvojej hmotnosti mohol byt na vine ten medium rebound lebo ten pri tych prvych pike naozaj nebol pre 70 kilovych. Ja som nakoniec pri mojich utrapach s pike zistil ze hsc nebol vobec problem ak lsc boli uplne otvorene. Ten prietok lsc je tam dost obrovsky, zacne to mat efekt az od 5-6 klikov.
Boli v prdeli ulozenia a vnutorne nohy klzali iba po hrnach ulozeni. Normalne to vytlacilo tie kanaliky do noh. Vsetky problemy odisli ked som kupil uplne inu vidlu.
Ja som nad tym rozmyslal, Bolo treba zmenit hlavne to HSC, skor by som ponechal medium rebound. Nikdy som nemal pocit ze je rebound pomaly ale to je aj tym ze nefungovalo tlmenie ako malo a tym padom sa nemalo ani moc co vracat
Ta zmena HSC je dolezita pri charger 1 RC lebo od vyroby je to akoby extra stiff, mozno na 120 kg jazdca. Pri RCT3 je tam ta struna ktorou sa da pritlacit shimstack a zapne sa akoby lockout pre
pedal platform. od vyroby je v RCT3 medium HSC. RC je jednoduchsia ma len shimstack a kedze si v RC zratali ze ak na highend vydle bude chybat funkcia lockout ktoru maju aj 5korunove vydle tak sa to moze prejavit na predajoch, vybrali si cestu tvrdeho shimstacku pre HSC a tym padom ked sa zavrie aj LSC tak sa vytvori lockout pre stehnobuchacov. Pri RCT3 sa da mat oboje, aj funkny HSC aj lockout. na RC iba jedno. a kazdy pricetny clovek co pouziva Pike s charger 1 RC na zjazd by si to mal upravit. Mam na to
naradie a know how ak by s tym niekto chcel pomoct. Da sa presunut aj iba jeden alebo naopak tri (ale tam by som pridal mensi kruzok nad ten jeden posledny, iba jeden velky pliesok bez opory nad preload ring by mohol robit neplechu)
A teraz mi dava konecne zmysel aj uprava tokenmi. Doteraz to nemalo ziaden efekt lebo ta tlmiaca patrona robila vsetku pracu tlmenia, respektive ju blokovala.
New school pre tlmenie je viac vyuzit na tlmenie a support aj vzduch. patronu. Tokeny zbrzdia big hit udalosti a vdaka vacsej negativnej komore sa moze pridat vzduch na lepsiu podporu zanarania pri brdzeni, pretazeniach, strmakoch bez toho aby sa stratila pociatocna citlivost. zjednodusene povedane, Old school metoda znamena, vsetko toto obstaravala tlmiaca patrona a vzduchova ci ocelova pruzina bola iba na to aby sa tlmiaca patrona vracala do pociatocnej polohy. samozrejme realita je urcity balans medzi tym ale viac vyuzivat vzduch znamena mat rychlejsiu odozvu vydle, tj. lepsi komfort, grip, rychlost