mne ta kombinacia tiez nerobila dobre. potom som kupil tieto kotuce (nie z toho shopu) https://a-sport.sk/index.php/63/27/nahradne-diely/brzdy/kotuce/6-dier/priemer-180-mm/brzdovy-kotuc-trp-tr-180-29-slotted-rotor-180mm-detail a bolo dobre. no boli to mechaniky - tie som neprehrial ani raz.
M6000 jazdim s centerline kotucmi a bbb metalikami a uz par krat mi pekne zasmrdeli no brzdia dalej
08.07.2020 - 13:05:36
00
Aj mi cinkajú za jazdy, najmä predný. Ale cinkali aj tie pôvodné, Alivio. Na predošlom bajku som mal kotúče Deore 180 a 160 mm na brzdách XT a problém s cinkaním ani brzdením nebol. Dosť sa ten rozdiel prejavil pri zjazde z Martinských Holí, zakaždým som to pustil max. na 50 km/h, ale brzdenie bolo sto a jedno.


Naposledy upravil mgrigliak dňa 08.07.2020 - 13:12:24, celkovo upravené 1 krát.

08.07.2020 - 13:10:53
00
Ja mám tiež 90kg, deore jazdím asi rok a pohoda. rt66 kotúče som mal tiež, ale išli preč, je na nich málo materiálu, preto sa prehrievajú. Na naše váhy teba niečo širšie. Teraz mám kotúče TRP
https://www.bike-discount.de/en/buy/trp-tr-29-rotor-6-hole-597230
a pohoda.
08.07.2020 - 13:12:12
00
Tak Gusto na predbehol s tými TRP kotúčmi, ale tie fakt len tak neprehreješ. A platničky s chladičom tiež pomôžu.
08.07.2020 - 13:13:39
00
A budú mať brzdy po výmene platničiek ostrejší nástup či tá mäkkosť je daná proste pákou MT400?
08.07.2020 - 13:18:41
00
tak ja uz shimano kotuce nechcem ani vidiet po tom ako som vyskusal ine znacky. stale zvlnene, rovnal som to prstami tak su makke, nevydrzali mi ani letnu sezonu. strasne blato.
vavyse na tie strmene potrebujes kotuce s vyssou brzdnou plochou - teraz ti platne brusia aj "luce" mimo brzdnej plochy - mne to divne vibrovalo, nebrzdilo to ako malo.
kazdopadne ak su ti brzdy slabe vyriesis to vacsimi kutucmi (ak vidlica dovoli) alebo inymi brzdami. platne nieco malo pomozu ale velke zmeny necakaj.
ja som bral M6000 len koli tomu ze nemaju keramicke piesty (mam stym osobny problem) - ale v porovnani s XT M8000 by som povedal ze XT su lepsie (SLX bude to iste)
pripadne este naucit sa brzdit - nie byt stale zaveseny na brzdach cely zjazd.
08.07.2020 - 13:20:36
00
To skôr naučiť sa technickejšie prechádzať rozbitý terén... Tam, kde si až tak netrúfam, stisnem brzdy viac, čo je občas skôr na škodu veci.
08.07.2020 - 13:29:33
00
Ale deore s tými TPR kotúčmi brzdia v pohode. Všetko dáš s jedným prstom.
08.07.2020 - 16:47:31
00
Gusto0 napísal:
aj by niekto vedel zhrnut strucne preco to tak jazdi? nechcu sa mi lustit cudzie jazyky a celkom ma to zaujalo. aj preto ze sa mi jeden piestik vysuva viacej ako druhy :-D

nedavno som mal tento problem, aj som to cistil a mazal, nepomohlo .. az vymena prasiatka :D .. mozno kebyze to otvorim a vymenim tesnenia, tak to bude ok, mozno vnutri je nejaka spina, neviem .. ale DOTkove Avid prasiatko.
08.07.2020 - 20:32:49
00
Terwz som si vsimol ze ta packa prava zadna sa mi onieco pomalsie vraca tapredna je akoby onieco pruznejsia brzdy su shimano xt 8100 ma to nastavene ze zabera tak od polky a ta prava co som roztiahol tie platnicky odseba akoby bola menej pruzna a pomalsie sa vraca do normalnej polohy , inac brzdi to normalne ako predtym ?
09.07.2020 - 08:57:48
00
Aký môže byť dôvod plechového búchania ( intenzívnejšie ako cinkanie) v zadnom kotúči ,keď idem nad cca 15km/hod? Pokial idem pomaly nič,ale ako sa dostanem zhruba na spomenutú rýchlosť ,tak to začne. Doťahoval som kotúč,strmeň ,ale bez výsledku.
11.07.2020 - 08:34:37
00
robi to aj na stojane / ked stojis a roztocis zadne koleso ?
11.07.2020 - 09:41:00
10
Aký je rozdiel v číselnom označením bŕzd Deore M6000, NT501 a MT520?
11.07.2020 - 12:08:14
00
M6000 sú Deore, a tie MT501 a MT520 sú myslím mimo rady, že nie sú explicitne deore podobne ako napríklad MT200 a MT400 atd..
11.07.2020 - 13:16:03
00
M6000 su dvojpiesty,najnizsia rada z vyssich rad (Deore,Slx,Xt...)
501 je oznacenie paky a 520 strmena,ktory je 4 piestovy.
11.07.2020 - 13:52:52
00
keyboard_arrow_up