zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
Vnútorná vložka nie je hlúposť. Pokiaľ pravidelne klepneš až na ráfik o hranu tak sú vložky viac ako žiadúce.
lebo ten na mojej pumpe (park tool) ukazuje podla vsetkeho nizsiu hodnotu, ako je realna... no zatial som to neal moznost porovnat s externym manometrom
Takže 25psi v zadnom kolese pomohlo, už sa plášť nesnaží vyzuť z ráfku ani nepláva. Akurát je to pocit, ako na šitných odrážadlách s plnými kolesami, odskakuje a nedrží v náklone. Každý bunnyhop nechutne tvrdý a na prvom schode som ho aj tak pretlačil na ráfik v nízkej rýchlosti (mám len 70kg).