Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Sewas....na novom biku mam Di2....nejaké rady?,postrehy?,udržba?,servis?,skusenosti?
Zobraziť komentár 19.01.2018 - 13:48:15
00
a co tak byt konkretnejsi? co by si chcel vediet? Ci si sa len chcel pochvalit ze mas na biku Di2.
Zobraziť komentár 19.01.2018 - 21:15:19
00
Nadobudnutím Di2 si sa práve 95 % údržby nadobro zbavil, okrem nastavenia, ktoré sa dá urobiť ľahko aj za jazdy, budeš možno ešte meniť kladky.
Zobraziť komentár 19.01.2018 - 22:15:24
00
Fajn.... Prečo kladky?
Zobraziť komentár 20.01.2018 - 08:09:06
00
No asi preto, že sa časom opotrebia, nie?
Zobraziť komentár 20.01.2018 - 08:38:12
00
Logicky... Opotrebia sa aj na klasike
Zobraziť komentár 20.01.2018 - 09:08:20
00
tulenik neviem s kadial to beries ale mam na Ultegre Di2 najazdenych viac ako 30 000 km a kladky som nemenil. Radi mi to aj tak presne a kladky nevyzeraju byt opotrebovane.
Zobraziť komentár 20.01.2018 - 12:01:43
00
lakko, ehm, vidíš tam také slovíčko, že "možno", však?
Zobraziť komentár 20.01.2018 - 14:07:15
00
vsak napis na zaklade coho si napisal ze bude "mozno" menit kladky. Mas s Di2 nejake skusenosti? A aky je rozdiel medzi mechanickym saltrom a Di2 co sa tyka optrebovania kladiek?
Zobraziť komentár 20.01.2018 - 16:40:21
00
Na základe toho, že čo sa používa, to sa opotrebúva. A rozdiel medzi mech. a Di2, čo sa týka doletu kladiek, je viacmenej nulový.
A je to asi jediná user serviceable vec, čo tam ešte zostáva (ak nerátame updaty firmwaru - nepredpokladám že má na to divajs) a ktorá spadá do kategórie, že sa servisuje kvôli opotrebovaniu, nie demolácii.
Prípadne ešte, a tiež iba možno, bude jedného pekného dňa meniť baterku. Tá tiež vydrží kľudne 10 rokov, ak sa k nej bude slušne správať.
Pokiaľ si z toho, čo som napísal, negetol, že v zásade hovorím, že údržba Di2 je skoro nulová a ak, tak dosť výnimočná, tak asi hovoríme inými jazykmi (čo je, vzhľadom na space between us, celkom možné - neovládam významové odtienky pospisovnenej košičtiny, napríklad čo v pospisovnenej košičtine znamená "možno", čo je tu asi hlavný kameň úrazu).
U mňa je hlavným dôvodom pre Di2 práve to, že konečne netreba v pravidelne nepravidelných intervaloch nič nastavovať kvôli vyťahávaniu laniek a meniť bovdeny kvôli zasieraniu, teda že na to nemusím šahať. Čiže práve ten virtuálne žiadny servis.
Zobraziť komentár 20.01.2018 - 16:57:51
02
Veru, Di2 je super. Treba (tak ako pri mechanike) iba udrziavat v cistote kladky a pastorok. Moc som tomu nevetil, ale uz by som nemenil.
Uzi si!
Zobraziť komentár 24.01.2018 - 16:13:43
00
Zdravím všetkých, mam kompletnu sadu Ultegra.Mam možnosť kúpiť Ultegru Di2.
A tak sa dostavame k mojej otázke. Ma niekto skusenosti s prestavbou aby bolo vsetko, alebo co najviac veci schovanych.
Najviac si lamem hlavu ako prejst s kablikmi z riaditok do ramu aby ich nebolo vidno.
Za kazdu radu budem vďačný. 😉
Zobraziť komentár 07.08.2020 - 21:25:21
00
Bolo by vhodné aj povedať aký máš rám, od neho závisí najviac, či sa dajú schovať.
Zobraziť komentár 08.08.2020 - 19:50:02
01
Mam Scott Addict 10 Disc 2019 a ram je karbon ?? tak si to myslel?! ?
Zobraziť komentár 09.08.2020 - 08:34:51
00
Hej, to stačí pre predstavu. Bohužial, s týmto rámom toho veľa neschováš, dovnútra rámu sa nedostaneš inak než cez vonkajšie diery vpredu. Takže pokiaľ chceš mať neviditeľný kábel, tak je pre teba jediná možnosť prejsť na SRAM eTap, no v tom prípade ti aj tak zostanú vonku hadice.
Zobraziť komentár 09.08.2020 - 10:12:56
00
keyboard_arrow_up