Ľudia prosím vás vedeli by ste mi niekto poradiť koľko oleja dať do odskokovej patróny SR Ssuntur Duro FR20
Lebo som ju otvoril a olej nikde a viem že by tam mal ísť tak že či s tým tu má niekto skúsenosti aby som ho tam nedal viac a niečo sa nepokazilo.
Pípadne do kadial zaliať ak to má niekto v oku

Prílohy:

20200902_215619.jpg
20200902_215619.jpg 899.5 KiB thumb_up0thumb_down

20200902_215555.jpg
20200902_215555.jpg 1.25 MiB thumb_up0thumb_down

02.09.2020 - 22:01:54
00
Suntourky nepoužívajú olej, len vazelínu...
02.09.2020 - 22:09:01
00
Na mazanie nôh v dameroch musí byť olej či ako má ten odskok fungovať keď tam je toto či čo to reguluje prietok vazelíny ?
02.09.2020 - 22:19:24
00
Keď som servisoval suntourky a hľadal rovnakú info, natrafil som na toto na ich stránke...

Prílohy:

Screenshot_2020-09-02 Service - SR SUNTOUR Cycling.png
Screenshot_2020-09-02 Service - SR SUNTOUR Cycling.png 130.16 KiB thumb_up0thumb_down

02.09.2020 - 22:23:50
00
Foto

Prílohy:

20200902_221250.jpg
20200902_221250.jpg 862.68 KiB thumb_up0thumb_down

20200902_221241.jpg
20200902_221241.jpg 794.52 KiB thumb_up0thumb_down

02.09.2020 - 22:26:16
00
Podľa mna by tam tiež mala byt len vazelina... duro fr20 bola základná vidlica nebola to durolux. Pravdepodobne v pravej nohe by si mal mat patronu ktorá podľa mna bude jedna z tých lacných sr patrón ktoré mali v sebe dusík teda boli naplnené výrobcom a nedali sa rozobrat. Robil sa tam len nejaký tuning jej navrtanim a tým pádom z toho vznikla “otvorená” olejová lazen. V takom prípade by som tam dal olej podľa odporúčaní ako pri MZ 55 ak tak nápis SS, skúsim vysvetlit.
03.09.2020 - 06:30:29
00
Tomu chápem Suntur = vazelína a dusík len yu je normálna regulácia prietoku ako pri RS a Fox neviem či tam chalan robil upgrade alebo čo ale ten odskok nefungoval ako by mal tak preto som tú patronu otvoril
A to naŕtanie tej dusíkovej patrony ma celkom zaujíma že čo to sprav a nebuche to? :D
03.09.2020 - 06:49:29
00
Keď to máš už prevratné tak ten pred tebou čo ju mal to už pravdepodobne spravil :D to že ti nejde odskok podľa mna značí len jedno a to že tá patróna už je hotová a výmena oleja ti nepomôže :D bud si kup novú patronu ak sa ešte dá alebo novú vidlu ;)!
03.09.2020 - 07:30:10
01
Neviem presne aká je to tam tá patróna ale skus pozrieť toto
https://youtu.be/j_MVU0Bi3vc
03.09.2020 - 07:32:06
00
Ahojte, mal by som dotaz ohladom 'bezdovodneho' servisu odpruzenej vidlice.
Dlhu dobu som pracoval v zahranici a tam som bol zvyknuty doniest bike do servisu aby urobili rozborku a zborku a nikto s tym nemal ziaden problem aj ludia s ktorymi som tam bol to robili rovnako a vsetkym to prislo normalne.
Teraz som sa vratil na SK a v niekolkych servisoch sa uz na mna pozerali ako na choreho ked chcem rozoberat vidlicu ktora nema ziadnu zavadu. Vacsinou pocuvam ze je to zlozite, ze to musia niekam posielat, ze z toho tecie olej a preco rozoberat nieco co funguje. Jediny argument ktory uznavam je ten posledny, ale zase je to 26 posledna svojho druhu a mam ju rad ;-) tak by som bol rad keby mi este co najdlksie vydrzala.
Aky je vas nazor? Servisovat preventivne ci nie? Vidlica je FOX 32 Float 26 CTD Fit 100 air Diky
03.09.2020 - 17:04:47
00
jednoznačne preventívne...keď už niečo nefunguje ako má tak prúser a tých pár minút na vyčistenie a naliatie nového oleja nikoho nezabije...
Od kedy mne v servise povedali na 800€ vidlicu, že mám kašlať na servis, dojazdiť a potom radšej kúpiť novú tak servisujem sám.
03.09.2020 - 17:15:45
07
Presne tak čo si vieš spraviť sám nedávaj nikomu iném lebo to môže dopadnúť aj horšie.
Za mňa ak vieš čo robíš a vieš že nič nepokazíš tak kludne, však čo je zlé na tom dať spod gufier preč bordel čo sa pod nimi usadil naliať nový ole atď
A cca raz za koľko robíš tú zborku a rozborku ?
03.09.2020 - 18:24:46
00
BIZUTERER napísal:
Keď to máš už prevratné tak ten pred tebou čo ju mal to už pravdepodobne spravil :D to že ti nejde odskok podľa mna značí len jedno a to že tá patróna už je hotová a výmena oleja ti nepomôže :D bud si kup novú patronu ak sa ešte dá alebo novú vidlu ;)!


No a aby som sa vrátil k môjmu

Tak práve že ono to vyzerá byť všetko v pohode aby som to objasnil tak, patróna je z vrchu zaštoplovaná skrutkou ktorá nastavuje prepätie pružiny(ktorá neviem načo tam je ak by to nejaká dobrá duša vedeľa tak, by som vďačný ak by mi to objasnila dikes) a potom je tam ten ragulátor prietoku oleje alebo čoho a celé na spodku je zanitovaná zátka ktorá tam je zanitovaná sú tam pekne tesnenia a všetko toto
nič nieje odvŕtané ani podobne tak zato mi to príde že by tam mal byt oleje
Ps díky za videjko snaď z neho dačo vyzistím ešte som nepozrel
03.09.2020 - 18:32:03
00
k tym servisom pridam aj ja, za posledne asi 4 roky som daval do servisu 2x tlmic aj vidlu (standardny zimny servis, nemam vysoky rocny najazd km) a minulu jesen som zistil, ze podla toho ako vyzerala vidla (penove kruzky cierne a prachovky uz prestavali stierat poriadne), to asi ani cistene nebolo, nie to este menene. Zobrat 70 eur za servis vidly a neurobit to vobec, to je take slovenske...
04.09.2020 - 10:59:42
00
Zrejme len vypustili stary olej a dali novy.
04.09.2020 - 11:14:07
00
keyboard_arrow_up