Sorry, že to vyznelo, že plačem. Mal som to trošku neosobnejšie napísať, ale písal som to dost unavený, tak to zle vyznelo.
Osobne určite nepatrím medzi ľudí, čo veci pri použivaní nezničia. ALE presne ako to tu niekto písal. Ja som kupoval novú vec. Cena tomu zodpovedala. Bike stál skoro 3500 eur. Fakt je takéto poškodenie hodné 50 eur?
Od Canyonu cítim strašnú vychcanosť. Prečo by som mal byť bez
biku 3 mesiace? Oni by si mali na takéto prípady nechať ma sklade. Aby mali čo meniť. Neni to malý lokálny shop. Je úplne jasné, že sa to deje pravidelne.
A áno Hacker ma na to používanie upozorňoval. Veď som dával na ten
bike pozor. Len prečo ma ten zo supportu na to neupozornil, keď som sa pýtal, či ho môžem doskladať a skúsiť. Upozornili ma na to, až keď ho chcem dať späť. Čiže môžem iba špekulovať, či je to zámer alebo náhoda. Po ďalšie ja celý čas nechcem meniť bike, ale poškodený rám. Tá vymena celého biku je nápad Canyon-u.
A k tomu defektu. Mám prvé 2 defekty tento rok (minulý rok bez defektu). Dva dni po sebe a na dvoch rozdielnych bikoch. Bude to asi trošku o náhode. Alebo?
A smiešny je názor, že ja mám byť rád, že ho chcú späť. Čo je na ňom akože zničené? Duša? Plásť? Veď si ich kľudne nechám a môžu to odpočítať. Mne to nevadí...