Mato (77) skusim ti to vysvetlit este raz...
Tvoj bicykel je ok, co sa tyka komponentov aj geometrie. Ak ho budes pouzivat v ramci jeho kategorie. Ale! Nie je
horsky bicykel ako horsky bicykel. Naozaj robis velku chybu ak sa na nom chystas jazdit s 200mm vidlicou.
Ak si (vseobecne) niekto kupi a osadi na bicykel 200mm zjazdovu vidlu predpoklada sa, ze vie preco si ju kupil. Predpokladam teda, ze vies preco si si ju kupil. Druha vec ale je, ze si si ju namontoval na bicykel, ktory nebol navrhnuty a vyrobeny pre vidlicu so zdvihom 200mm. Takze vidim realne dve moznosti pri tomto tvojom kombe:
1. Bud budes vyuzivat svoj upraveny bike na to na co je urcena
vidlica (tazke zjazdy v bikeparkoch vo velkych rychlostiach, velke skoky, top freeride) - rataj ale s tym, ze pri tomto style si dlho nepojazdis (citaj skor velmi kratko), pretoze
ram bicykla aj dalsie komponenty nevydrzia takuto jazdu dlhodobo (niesu na to urcene). Budes hovorit o stasti ak sa ti pokazi postupne. Lebo je dost realne, ze ho zlomis pri hlavovej trubke uz pri prvych tvrdych skokoch = a to ta bude v lepsom pripade ,,len" velmi boliet...
2. Budes na svojom bicykli jazdit to na co bol povodne urceny (teraz len tipujem: countrycross, lahksie traily bez vacsich skokov v nizsich rychlostiach atp.) - v tom pripade si ale vyhodil dost vela penazi za vidlicu, ktora sa vobec nehodi na taketo ,,pohodove" jazdenie. Dokonca ti ho este zhorsi - zmeni ti razvor, svetlu vysku stredu aj hlavovy a sedlovy uhol tvojho bicykla.
Takze skus porozmyslat, co vlastne cakas od tohto svojho bicykla