"Zubesuch" si to presne vystihol, preto som napísal v predchádzajúcom príspevku že sa nesmie jednať o home made čipnutie. O spoľahlivosti zdroja sa nejdem sporiť, ale preveril som si dve reklamačky čipnutého BOSCH 4 gen. Dôležité pri reklamácií bolo to, že poškodenie nedošlo vplyvom čipu inštalovaného v predajni, ale chybou softvéru a BOSCH to uznal. Ako by sa zachoval pri poškodení vplyvom čipu, to neviem, s týmto som sa pri 4 generácií nestretol.
13.10.2020 - 19:38:01
00
No ak Bosch odrádza zákazníkov od kúpy ich motora, že CX4 sa nedá čipnúť, tak asi to čipnutie nebude tolerovať ani u predajcov. Nemalo by to logiku. Reklamáciu ti v takom prípade uzná iba ak predajca. Alebo Bosch iba napína svaly a čipnutie nevie odhaliť. Speedbox ale moc použiteľný nie je, takže to čipovanie sa minimálne snaží obmedziť.
13.10.2020 - 21:38:20
00
Zdravim ludia, dnes mi volal predajca a moj motor je vraj opraveny. Sice nechapem ako tak rychlo ked mi tvrdil ze oni posielaju motor do shimana na reklamaciu lebo oni ich neservisuju ci co. No budis kazdopadne je vraj opraveny za dva dni odkedy bike dorazil do predajni. Tak problem s motorom bol ze nieco vnutri bolo uvolnene. To je vsetko ?. Ak bike ku mne dorazi lebo ja byvam na vychode a kupovany bol v BA tak na papieri bude toho viac napisane dufam ako bolo nieco uvolnene. Dufam ze uz bude motor posluchat nejake roky...
14.10.2020 - 16:31:18
00
Ja by som na papieri nečakal viac napísané, lebo čím viac tam napíšu, tým viac si uškodia pri prípadnej druhej, resp. tretej reklamácií, kedy má možnosť výmeny výrobku a nie len opravy, preto si myslím, že tam bude napísané niečo ako uvoľnený konektor alebo niečo podobné.
14.10.2020 - 17:00:21
00
keyboard_arrow_up