Ahojte, netýka sa to cyklistického obchodu, ale spýtam sa aj tu.
Zakúpil som tovar z eshopu ale objednávka mi prišla do zásielkovne nekompletná, v balíku chýbali tri položky v hodnote asi 40eur. Obchod prestal komunikovať emailom a nezdvíhajú ani telefón. Aké mám možnosti na vyriešenie tejto situácie? Ešte dodám, že sa jedná o slovenský eshop, ale tovar bol zaslaný z ČR, teda majitelia sú z ČR. Eshop zatiaľ zverejňovať nebudem.

Kontaktoval som už aj SOI ale zatiaľ čakám na odpoveď.

Diky za tipy.
13.11.2020 - 14:04:16
00
Viac asi urobiť nemáš čo, ak si už kontaktoval SOI. Dôležité je, aby si s nimi mal aj písomnú komunikáciu, lebo telefonickú nepodložíš.
A nemyslím si, že za tých pár eur sa budú na polícií s tým zaoberať.
Nepredpokladám, že je to nejaký zabehnutý e-shop, myslím si, že si išiel po cene a nie po referenciách e-shopu.
Som zvedavý, či neskôr aj zverejníš, ktorý e-shop.
13.11.2020 - 14:32:02
00
Práveže zabehnutý dlhoročný eshop, preto som očakával aj prozákaznícky prístup...
Písomnú komunikáciu mám, ale zväčša len moje správy, keďže neodpisujú.
Absolútne nechápem že sa im oplatí pre ,,pár´´ korún riskovať dobré meno a ignorovať situáciu. Hneď ako sa to dorieši, či už v môj prospech alebo nie, tak samozrejme zverejním o ktorý obchod ide.

Skôr mi išlo o to zistiť viac info ako napr. kto má v tomto prípade bremeno dokazovania, keď budú náhodou tvrdiť že to poslali. Neviem či zásielkovňa balíky váži ale tam by sa rýchlo ukázalo že tam ten tovar určite chýbal.
13.11.2020 - 14:38:52
00
Ved sa zasielkovne opytaj... Tiez napis na vsetky ich kontakty co najdes, pokojne aj na cesku COI a Európske spotrebiteľské centrum. Ked to nechas tak, nic nevyriesis a maily ta nic nestoja...
13.11.2020 - 14:53:22
00
Ak človek chce mať 100% istotu, tak vždy zásielku či už pred kuriérom, alebo v zásielkovni otvoriť a skontrolovať... Vrčia, šomrú, ale iná lepšia možnosť nie je... Niektoré kuriérske/zasielateľské spoločnosti to dokonca majú aj v obchodných podmienkach... Pokiaľ si zásielku pri preberaní neskontroluješ, tak už to potom veľmi ťažko vyhádaš... :-( Čiže - Tvoj postup cez SOI bol správny, ale šanca je veľmi otázna...
13.11.2020 - 15:42:42
00
Už som kontaktoval SOI, COI aj ESC. Nejde mi ani tak o tie peniaze ako o princíp. Ak to urobili úmyselne alebo ich lajdáckosťou a pár krát im to už prešlo s tým že ľudia nad tým len mávli rukou, tak tým viac to chcem riešiť.

Čo sa týka zásielkovne nikde nie je v podmienkach že musím balík otvoriť pred kuriérom/obchodníkom. Asi zbytočne keďže balík nebol poškodený ani otváraný, ale skúsil som otvoriť reklamáciu aj u nich.
13.11.2020 - 16:07:29
01
Mne sa stalo podobné s balíkom od Mtbiker - jeden tovar v balíku chýbal. Dokonca mi po reklamácii poslali aj fotku obsahu balíka pred jeho odoslaním, na ktorej tovar bol. Záhada, no v každom prípade mi tá podsedlová brašňa v balíku neprišla. Mtbiker to vyriešil tak, že mi poslali novú. ??
14.11.2020 - 07:15:49
01
matrinn tá záhada môže mať jednoduché vysvetlenie. Poznám prípad, keď človek na pošte vykrádal zásielky. Vytipoval si podľa odosielateľa o aký druh tovaru by mohlo ísť. Zásielku otvoril, niečo vybral a balík aj znovu prelepil, aby sa na to prišlo až neskôr.
Toto trochu eliminujú firemné lepiace pásky s potlačou, takže si pri preberaní aspoň skontrolujte, či originál páska nie je prelepená priesvitnou alebo podobá podozrivá manipulácia.
15.11.2020 - 10:36:54
02
keyboard_arrow_up