Nechapem ako je to mozne ze ked to je robene na 80, max 100mm zdvihu to je pre niekoho pouzitelne so 130 resp 150mm... Neviem co ti ludia jazdia alebo co si od toho slubuju... Nemam skusenosti s Hardrockom ale z inym ramom, konkretne GT Avalanche velkost L ktory bol tiez standartne osadeny 80mm zdvihu RS Pilot XC, svojho casu som skusal tu vidlicu nastavit na 100mm (ma taku moznost ale musi sa rozoberat) a jedine co som tym ziskal bola vacsia tendencia dvihat predne
koleso pri slapani do poriadneho kopca na poslednych dvoch najlahsich prevodoch. Lepit sa na
riaditka ako picino koli tomu aby som vozil o 2cm viac zdihu ma nebavilo tak som to vratil do povodneho stavu. Pokial by bola vidlica s vacsim zdvihom s tym ze vlastovky by mi zostali v takej istej vyske ako teraz bolo by to pre mna zaujimave ale pokial viem tieto dve veci sa pri konstatnej velkosti kolesa vylucuju
A menit kruzky alebo
predstavec aby som to trocha prisposobil sa mi moc veru nechce a ani neviem ci by to nieco riesilo a geometriu by som mal uz aj tak inu. Mozno ine ramy su na tom lepsie ale neverim ze co je dobre na 150mm zdvihu je dobre aj na 80mm.
Ja mam Avalanche - Lko. Original tam bola RS - J3 125mm. Dvihanie predneho kola zavisi aj od techniky jazdy. Staci sa posunut pri vyslape zadkom na spicu sedadla a nebude ti ani predne dvihat, ani zadne smykat na prazdno.
Teraz tam je Fox float 100mm - jazdi sa mi na tom fajn, ale pri zjazdoch sa mi obcas zacnie po vacsom zdvihu.
K teme:
osobne si myslim, ze 150mm je prilis vela na XC ram.