Prípadne zavolaj sem https://trekbikes.sk/content/14-servis
alebo sem
https://www.devonic.sk/servis
08.12.2020 - 11:05:56
00
fixska napísal:


Ďakujem za tip.
08.12.2020 - 11:16:25
00
s Trekbikes ale opatrne :D

"Prístup 0 bodov. V pondelok ráno som navštívil predajňu, predomnou jeden človek, žiadna tlačenica a zhon. S otázkou na servis ebiku Haibike som pána urodzeného technika neskutočne rozhodil. V momente ma poslal všade kde sa dalo. Situáciu ohľadom garančnej prehliadky sme neporiešili ani zďaleka. Pán ma odbil že servisujú iba svoje bicykle a že si ho mám zaniesť na prehliadku tam kde som ho kúpil, to ale potom nechápem prečo majú verejne dostupný kontakt na servis bez podobnej výnimky že servisujú len nimi predané bicykle. Povedal som si fajn, pán asi nemá svoj deň, chápem aj momentálnu situáciu ohľadom zvýšeného predaja a servisu bicyklov. Ale keď som odchádzal z predajne a pán technik na otázku svojho známeho ako sa má odpovedal: Ale vidíš každý deň riešim takéto k*kotiny tak som si povedal ako dobre že to takto dopadlo a koľko zbytočným nepríjemnostiam nakoniec predídem. Táto recenzia je osobná skúsenosť, žiadne poškodzovanie mena." (google recenzie)
08.12.2020 - 11:23:23
04
Pre mna obrovska zahada ako ten obchod dokaze tolko rokov existovat s tym chrapunskym pristupom ...
08.12.2020 - 11:32:32
00
Ja som tam vlani zavítal a bol som až prekvapený ústretovosťou. Potreboval som len kúpiť ježka, normálne mi ho aj zadara narazil, keďže som mal vidlu v aute. A to som v minulosti tiež zažil "čudný" prístup
08.12.2020 - 11:41:01
01