JezusTak je. Stále vyšší objem kadejakých elektronických záležitostí, asistentov, kamier, senzorov a iných vecí, na ktoré sa vzťahuje záruka a ktoré vedia v autorizáku zdiagnostikovať podľa predpísaných postupov výrobcu, prakticky zo záručných prehliadok vylučuje väčšinu neautorizovaných servisov. Len konštatujem, výrobca si chráni svoje, autorizák je väčšinou spojený s predajom nových áut, takže prepojenie medzi výrobcom a autorizákmi je logické, a vo vãčšine prípadov z toho zákazník má viac benefitov ako negatív. Otázka potom nestojí, že či autorizák, ale ktorý autorizák.
Určite si však v prípade bežných a rozšírených značiek vedia nájsť svoje miesto aj neautorizované servisy, hlavne pre majiteľov starších áut. Len treba splniť dve veci. Zákazníkov neklamať a neokrádať, dnešný motorista je oveľa zdatnejší a vie si veľa vecí skontrolovať alebo nechať skontrolovať inde. A keď zistí, že ho o..bali, viac krát tam nepríde.