zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Ak zaregistruješ, že máš defekt, dobre je zastať a natočiť koleso dierou smerom dole a počkať kým to tmel zalepí. Inak riskuješ nielen väčší pokles tlaku ale aj celý chrbát od tmelu.
Ja mením cca každé 3-4 mesiace lebo raz sa mi stalo, že som na to sral viac ako pol roka a potom len striekal a nič nezalepil. Nové mlieko tú dieru zalepilo instantne.
Jak to zistim, ktore ma dost latexu? Ktore?
dobre to mas.
https://www.bike-discount.de/en/buy/continental-grand-prix-5000-cream-25-622-tour-de-france-special-edition-folding-tyre-995769
Rozumiem dobre že folding tyre sú resp bezduse alebo musia mat popis tubelles ?
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/pumpy-co2/prislusenstvo-tlakomery/schwalbe-tlakomer-digitalny-do-11-bar.html taky plastak , ale funguje spolahlivo treti rok.