Hej, máš pravdu, ja som to takisto zhodnotil, keď som to rozobral a vylúpol prve gumené tesnenie - bolo úplne vpohode aj napriek tomu, že to bolo to čo je na piestnici a je teda najviac exponované voči bordelu. Ale tak ja som
tlmič aj vidlu po každom väčšom výjazde vyutieral do sucha a prestriekal Brunoxom a naozaj tie guferá boli ako nové (a to majú najazdené 280 hodín)....Po tejto skúsenosti rozmýšľam, že keď budem servisovať vidlu, či má význam vôbec meniť tie gumené tesnenia?
Nemyslim si.. pokial sa o to takto staras, tak nepocitis rozdiel..
S vidlou je to podobne ako s tym tlmicom - zhodis spodne nohy a uvidis ako budu vyzerat penove kruzky a povodny olej. Kup si izopropanol do kt.namocis penove a odmastis creva +
vazelinu na gufera (napr sram butter). Napustis olejmi a jazdis
Pokym toto robis pravidelne tak gufera vydrzia 3+ rokov. Jazdim tu istu vidlu co ty a chodi pekne aj bez vymenenych g
PS: mate niekto skusenosti s kruzkami z ali?